ایده هایی جذاب برای طراحی دکوراسیون کابینت فلزی جدید

ایده هایی جذاب برای طراحی دکوراسیون کابینت فلزی

آشپزخانه هایی با طراحی استیل امروزه در بسیاری از خانه مدرن مشاهده می شوند.صاحب خانه های این روزها به دنبال خرید وسایل آشپزخانه استیل هستند و به تبع این وسایل در فضایی با کابینت استیل بیشتر به چشم می آید
کابینت های فلزی ابتدا در رستوران ها، آزمایشگاه ها و غیره کاربرد داشته اند اما به مرور زمان در فرآیند صنعتی خود پیشرفت کرده و جای خوبی در طراحی آشپزخانه های مدرن پیدا کرده است.
در حالی که شما با انتخاب کابینت فلزی جدید می توانید یک فضای پر زرق و برق و درخشان را نمایش دهید باید بدانید که استیل به راحتی خش و اثر انگشت را نشان می دهد. علاوه بر تمیز کردن آسان، موادی با دوام و بهداشتی است دو ویژگی که مناسب مکان هایی مثل آشپزخانه است کابینت آشپزخانه فلزی برای همه مناسب نیست، اما اگر به دنبال یک مکان براق برای تهیه غذا و آشپزی هستید، ست ضدزنگ می‌تواند برایتان مناسب باشد.

کارشناسان گفته اند که در دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰، قفسه‌های آشپزخانه ضدزنگ خیلی پرطرفدار بودند. این کابینت‌ها دارای قیمت پایین بودند، مراقبت از آن‌ها آسان بود، و معمولاً به رنگ سفید ظاهر می‌شدند، هرچند اگر ترجیح می‌دادید ، می‌توانستید با اسپری رنگ آن را به رنگ دیگری تغییر دهید.

درحالی‌که کابینت فلزی جدید کمی سرد و استریل به نظر می‌رسیدند، تعمیر و نگهداری بسیار آسان از آن‌ها به‌طور حتم ارزش خرید آن بالا برده است. تمام این کابینت‌ها دوباره نیاز داشتند خوب به نظر برسند و با تمیز کردن یا اسپری رنگ می‌توان این کار را انجام داد به‌علاوه اینکه برای بودجه‌ی کم یک مزیت واقعی محسوب می‌شود.

امروز ما فهرستی از ایده ها برای کابینت فلزی را به شما نشان خواهیم داد. قفسه‌های آشپزخانه‌ی فلزی دوباره به مد روز بازمی‌گردند چون یک نسل جدید از مالکان خانه‌ها در حال کشف نوعی از کابینت‌ها هستند که نگهداری آن‌ها خیلی مقرون‌به‌صرفه و باقیمت پایین باشد. این اتاقک‌ها با ظاهر براق مدت زیادی نیست که در آشپزخانه‌ی تجاری استفاده می‌شوند،اما در طراحی آشپزخانه معاصر جای مناسبی پیداکرده‌اند. بگذارید آن‌ها را بررسی کنیم !

ایده های نو و جذاب اروپایی برای کابینت آشپزخانه فلزی جدید

کابینت آشپزخانه فلزی ElektraVetro

کابینت آشپزخانه فلزی جدید زیر قطعاً خیره‌کننده است. فقط به تمیزی و زیبایی خطوط این‌یکی نگاه کنید. طراحان آن با در نظر گرفتن خطوط عمودی مرتب و تلفیق چوب و استیل فضای بسیار زیبایی را خلق کرده است.

قفسه های باز نیز زیبایی دو چندانی را به این محیط اضافه کرده اند. یک محیط کلاسیک را می توان با پیشنهادهای به روز می توانید به مدرن ترین حالت ممکن تبدیل نمایید.

کابینت فلزی جدید با ترکیب چوب
کابینت فلزی جدید با ترکیب چوب

Flat in McLean, VA

کف اتاق از چوب بلوط سفید است و همراه با یک لکه سفیدرنگ هست که به‌خوبی با کابینت و وسایل فلزی در این آشپزخانه دوست‌داشتنی تکمیل می‌شود.رنگ سفید به عنوان یک رنگ محبوب این فضای سرد را به یک محیط گرم و دل چسب تبدیل کرده است.

آشپزخانه فلزی Flat in McLean
آشپزخانه فلزی Flat in McLean

آشپزخانه Laserton

این کابینت‌ها در بالای پیشخوان‌ها به خاطر قاب‌های فلزی و قاب‌های شیشه‌ای ، خیره‌کننده به نظر می‌رسند. رنگ فلز به‌خوبی مکمل  پس‌زمینه است که یک پاداش بزرگ هست !
انتخاب سنگ مرمر برای دیوارهای بین کابینت یک اتفاق عالی است.رگه های سیاه در رنگ خنثی خاکستری هم خوانی بی نظیری را این فضا ایجاد کرده است.

آشپزخانه با کابینت فلزی
آشپزخانه با کابینت فلزی

درهای شیشه‌ای با قاب فلزی ، لولای درها را بلند انتخاب کنید.

انتخاب شیشه برای این قاب های فلزی تعادل خوبی را در آشپزخانه ایجاد کرده است علاوه بر این شما می توانید محتویات داخل هر کابینت را نیز تا حدودی مشاهده کنید.

کابینت فلزی جدید با درب بلند
کابینت فلزی جدید با درب بلند

 آشپزخانه با کابینت  فلزی

آشپزخانه‌های مدرن کار فوق‌العاده‌ای در ایجاد مرکز این آشپزخانه انجام دادند و شبیه چیزی است که شما می‌توانید در نمایش‌های آشپزی ببینید، البته شاید به‌جز کابینت‌های بالای ظرف‌شویی! این طرح ساده و واقعاً کاربردی هست.

کابینت فلزی آشپزخانه مدرن
کابینت فلزی آشپزخانه مدرن

کابینت‌های استیل آشپزخانه سنت چارلز

 ما شرط‌ می‌بندیم که این آشپزخانه بسیار بزرگ است . توجه داشته باشید که فضای کافی برای ذخیره‌سازی و پخت‌وپز وجود دارد. هرکسی که عاشق آشپزی باشد واقعاً دوست دارد در این فضا باشد.

کابینت آشپزخانه فلزی جدید مدرن و بزرگ
کابینت آشپزخانه فلزی جدید مدرن و بزرگ

ایده‌ی کابینت‌های استیل ضدزنگ آشپزخانه

ذخیره‌سازی متفرقه و یک منطقه واقعاً تمیز برای آماده‌سازی و آشپزی. این‌یک فضای شگفت‌انگیز برای هر آشپزخانه است.

کابینت آشپزخانه فلزی
کابینت آشپزخانه فلزی

طراحی آشپزخانه استیل ضدزنگ

این نسل از کابینت آشپزخانه فلزی نسبت به هر دو آسیب لکه و خوردگی مقاوم است و تمیز کردن و ضدعفونی کردن آن آسان است. کابینت‌های فلزی جدید  نیز غیر سمی و غیر بیماری‌زا هستند و برای افرادی که حساسیت‌های شیمیایی دارند ، ایده ال هستند. آن‌ها هم‌چنین در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و سبک‌ها قرار دارند. برخلاف قفسه‌های فلزی قدیمی قرن ۴۰، کابینت‌های آشپزخانه فلزی مدرن را می‌توان با ریخته‌گری برنج یا مس به دست آورد. این کابینت‌ها همچنین می‌توانند با یک کابینت محرک برای ایجاد جلوه‌ی متعادل‌تر ترکیب شوند.

کلام آخر

کابینت ها امروزه نه تنها در دکوراسیون آشپزخانه بلکه در فضای کل خانه تاثیر دارند. انتخاب نوع کابینت یعنی جنس آن ، طرح و رنگ مورد سلیقه شما حتما باید با بقیه طراحی های منزل همخوانی داشته باشد.کابینت های استیل و فلزی پیشنهادی کلاسیک هستند اما با طراحی های مدرن و انتخاب رنگ های محبوب سال می توانید انها را با سلیقه خود همگون سازید

 

امتیاز بدید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *