مدل کابینت ام‌دی‌اف سفید جدید و ویژگی های آن

کابینت ام‌دی‌اف سفید

یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها در دکوراسیون آشپزخانه، استفاده از کابینت‌های سفید رنگ است. شاید فرق چندانی نداشته باشد که متریالی که در آشپزخانه به عنوان کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرد، چه باشد؛ رنگ سفید، با هر نوع کابینتی، مانند عروسی در آشپزخانه شما می‌درخشد و جلوه‌ و شکوهی بی‌نظیر را به فضای اطراف ساطع می‌نماید. از بین انواع کابینت‌هایی که در رنگ سفید ساخته می‌شوند و در آشپزخانه به کار می‌رود، کابینت ام‌دی‌اف سفید ، یکی از رایج‌ترین آن‌هاست و ما در این مقاله قصد داریم راجع به انواع مدل کابینت ام‌دی‌اف سفید رنگ اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. خواهشمندیم با آکس چوب همراه باشید:

انواع مدل کابینت ام‌دی‌اف سفید رنگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

رنگ سفید، از زمان‌ روم باستان و حتی قبل از آن تا به امروز، رنگی رایج در دکوراسیون خانه‌ها بوده است. وسایل و لوازم سفید رنگ، همواره مد هستند و از در هیچ زمانی، رده خارج نمی‌شوند و کابینت‌ها نیز شامل این قاعده می‌شوند. کابینت‌های سفید رنگ، احساس تمیزی و پاکیزگی را در بیننده ایجاد می‌کنند و نور را به طور کامل به محیط باز می‌گردانند. سفید رنگ روشنایی و معنویت است و در هر فضایی که به کار رود، آرامش در آنجا حکم‌فرما خواهد بود. با انتخاب کابینت‌های سفید رنگ، می‌توانید آشپزخانه‌ای مدرن و شیک را فراهم کنید و آن را با انواع وسایل و لوازمی که دارید تزئین نمایید، زیرا رنگ سفید دست شما را برای انتخاب لوازم آشپزخانه باز می‌گذارد.

ویژگی‌های مدل کابینت ام‌دی‌اف سفید رنگ

 خصوصایت و ویژگی‌های مدل کابینت ام‌دی‌اف سفید رنگ

با کابینت ام‌دی‌اف سفید پاکیزگی را تجربه کنید:

یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های رنگ سفید که باعث شده است این رنگ از دیرباز مورد توجه قرار بگیرد و خصوصا در معابد و اماکن مذهبی از آن بیشتر استفاده شود، القاء تمیزی و پاکیزی است که از رنگ سفید به محیط اطراف ساطع می‌شود. با کابینت‌های ام‌دی‌اف سفید رنگ ، می‌توانید حس پاکیزه‌ای و تمیزی را بیشتر در آشپزخانه تجربه کنید، البته لازم است در حفظ پاکیزگی و نظافت آن نیز کوشا باشید زیرا رنگ سفید، به راستی لکه و کثیفی را نیز با شدت بیشتری نشان می‌دهد و اگر لکه یا کثیفی بر روی آن ایجاد شود، آن را به وضوح نشان خواهد داد.

با کابینت ام‌دی‌اف سفید نور بیشتری بدست آورید:

رنگ‌ها در بازتاب نور به محیط نقش دارند و همانطور که می‌دانید رنگ‌های تیره، نور را به خود جذب می‌کنند و به محیط بر نمی‌گردانند. در مقابل، رنگ‌های روشن از جمله رنگ سفید، نور دریافتی به محیط را به طور کامل به محیط باز می‌تابانند. با وجود کابینت‌های سفید رنگ می‌توانید نور بیشتری را در آشپزخانه‌تان تجربه کنید که این مساله برای افرادی که آشپزخانه‌ای کوچک و کم‌نور دارند، یک مزیت به حساب می‌آید. انواع مدل کابینت ام‌دی‌اف سفید رنگ ، فضایی روشن و پر نور را برای شما ایجاد خواهد کرد و کار شما را برای نورپردازی در آشپزخانه، آسان خواهد نمود.

با کابینت ام‌دی‌اف سفید ، آشپزخانه را بزرگتر جلوه دهید:

به دلیل آن که رنگ‌های روشن از جمله سفید، باعث بازتاب بیشتر نور در فضا می‌شوند، در ذهن خطای دید ایجاد کرده و محیط را بزرگتر از ابعاد واقعی خود نشان می‌دهند. اگر آشپزخانه‌ای کوچک و نقلی دارید، بهترین گزینه برای شما، کابینت‌های سفید رنگ است که انواع مدل کابینت ام‌دی‌اف سفید می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برایتان باشد.

با کابینت ام‌دی‌اف سفید ، هزینه‌ی گزاف برای کابینت‌ها نپردازید!

کابینت ام‌دی‌اف ، به کابینت اقتصادی مشهور است، یعنی نسبت به دوام، ماندگاری و زیبایی که دارد، قیمت قابل قبولی بابت آن پرداخت می‌کنید. با انتخاب کابینت ام‌دی‌اف ، می‌توانید در عین حالی که کابینتی بسیار شکیل، زیبا و مدرن را در آشپزخانه خود فراهم می‌آورید هزینه‌ی کمی نیز نسبت به سایر انواع کابینت آشپزخانه بپردازید و ازین مزیت ویژه، لذت ببرید.

با کابینت ام‌دی‌اف سفید ، خیال خود را از بابت دکوراسیون خانه و آشپزخانه راحت کنید!

رنگ سفید، با همه‌ی رنگ‌ها به راحتی ترکیب می‌شود و نیاز نیست برای هماهنگی با آن، هزینه‌های اضافی بابت خرید وسایل و لوازم آشپزخانه و حتی منزل بپردازید. امروزه بسیاری از خانه‌ها، دارای آشپزخانه‌های اوپن هستند و حتی در بسیاری از خانه‌ها، فضای آشپزخانه با اتاق نشیمن، یکسان است. انواع مدل کابینت ام‌دی‌اف سفید ، این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که کابینت‌های شما با وسایل بیشتری هماهنگ بوده و هارمونی داشته باشد.

با انتخاب کابینت‌های سفید رنگ، دست شما باز است تا وسایل‌های دلخواه خود را در رنگ‌های مورد علاقه‌تان انتخاب کنید و محدودیت رنگ نداشته باشید.

یکی دیگر از مزیت‌های کابینت ام‌دی‌اف سفید این است که اگر قصد دارید منزل خود را به فروش برسانید و یا آن را اجاره دهید، کابینت‌ها با سلایق بیشتری جور در می‌آید و مالکان بعدی منزل نیز، مشکلی از بابت چیدمان و دکوراسیون منزل نخواهند داشت!

انواع مدل کابینت ام‌دی‌اف سفید رنگ

انواع مدل کابینت ام‌دی‌اف سفید رنگ

در ادامه، چند تا از انواع مدل‌های رایج کابینت ام‌دی‌اف سفید را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

  • مدل کابینت ام‌دی‌اف سفید جزیره‌دار :

جزیره ، به پیشخوانی مستقل گفته می‌شود که در میان آشپزخانه قرار می‌گیرد. برای آنکه بتوانید ازین پیشخوان در آشپزخانه‌‌تان استفاده کنید، باید فضایی نسبتا بزرگ داشته باشید تا جزیره در آن قرار بگیرد و بتوانید به راحتی نیز از اطراف آن تردد کنید.

جزیره کاربردهای مختلفی دارد. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از جزیره به عنوان محلی برای آشپزی استفاده کنند؛ جزیره، می‌تواند محلی برای شست‌وشوی ظروف شما نیز باشد و سینک ظرفشویی را در دل خود جای دهد؛ همچنین می‌تواند تنها یک پیشخوان ساده باشد که شما گلدان‌هایی ساده و زیبا را روی آن قرار دهید!

مدل کابینت ام‌دی‌اف سفید جزیره می‌تواند زیبایی آشپزخانه شما را بیشتر کند، همچنین آشپزخانه‌ای کاربردی‌تر را برای شما به ارمغان آورد.

  • مدل کابینت ام‌دی‌اف سفید با تجهیزات رنگی :

اگر از کابینت‌های کاملا سفید استفاده می‌کنید، می‌توانید با نصب تجهیزات به رنگ مخالف، آشپزخانه را از یکنواختی در آورید. به عنوان مثال، دستگیره‌ها، شیرآلات، سینک ظرف‌شویی، اجاق گاز، هود، و مواردی ازین دست را می‌توانید به رنگ‌ مشکی انتخاب کنید و فضایی متعادل را در آشپزخانه ایجاد کنید که در اصطلاح، رنگ سفید، زیادی توی ذوق نخورد.

رنگ‌های طلایی و مشکی، می‌توانند ترکیب زیبایی با مدل کابینت ام‌دی‌اف سفید در آشپزخانه ایجاد کنند و زیبایی آن را تکمیل کنند و همه‌ی وسایل و تجهیزات مکمل آن‌ها نیز در بازار موجود است.

  • مدل کابینت ام‌دی‌اف سفید و پیشخوانی با رنگ متفاوت :

دقیقا به همان دلیلی که در بالا ذکر شد، بهتر است پیشخوان روی کابینت‌ها را نیز از رنگ دیگری انتخاب کنید. یکی دیگر از دلایل، کثیف شدن زود هنگام پیشخوان است. همانطور که می‌دانید پیشخوان آشپزخانه، محلی است که در معرض کثیفی و آلودگی قرار دارد و اگر رنگ آن سفید باشد، کار شما برای تمیزکاری آشپزخانه دشوار خواهد شد. انتخاب پیشخوان آشپزخانه به رنگ‌ تیره در مدل کابینت ام‌دی‌اف سفید ، هم از یکنواختی آشپزخانه می‌کاهد و هم، کار شما را برای تمیزکاری آشپزخانه راحت‌تر خواهد نمود.

  • مدل کابینت ام‌دی‌اف سفید مات یا براق :

کابینت ام‌دی‌اف این تنوع رنگی دارد که در مدل‌های مات و براق تولید شود. بنابراین اگر به مدل‌های براق کابینت علاقمند هستید و یا ترجیح می‌دهید انعکاس نور بیشتری را در آشپزخانه بدست آورید، مدل کابینت ام‌دی‌اف سفید براق می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

  • مدل کابینت ام‌دی‌اف سفید بدون دستگیره :

امروزه بسیاری از کابینت‌های مدرن، بدون دستگیره ساخته می‌شوند. باید بدانید که کار کردن با این کابینت‌ها، اصلا دشوار نیست و بر خلاف تصور، به راحتی باز و بسته می‌شوند. کابینت‌های بدون دستگیره، یا دارای دستگیره‌ی مخفی هستند، که در این صورت، به وسیله‌ی شکافی که چندان به چشم نمی‌آید باز و بسته می‌شوند و یا به وسیله‌ی آهن‌ربایی قوی که درون درب کابینت تعبیه می‌شود، با یک فشار کوچک، باز و بسته می‌شوند.

کابینت‌های مگنت‌دار، نسبت به کابینت‌های دستگیره‌دار، کمی گرانقیمت‌تر هستند، اما ظاهری ساده و بسیار مدرن به آشپزخانه شما می‌بخشند و برای کسانی که به سادگی علاقمند هستند، می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد.

  • مدل کابینت ام‌دی‌اف سفید با رنگ‌های ترکیبی و مکمل:

اگر به رنگ کابینت‌ سفید علاقمند هستید، اما دوست ندارید به صورت کامل تمام آشپزخانه را یکدست سفید کنید، استفاده از رنگ‌های ترکیبی که مکمل با رنگ سفید باشند، می‌تواند فضای آشپزخانه شما را از یکنواختی برهاند.

خوشبختانه رنگ سفید، این مزیت را دارد که با اکثر رنگ‌ها، به راحتی ترکیب می‌شود. به عنوان مثال، می‌توانید یک یا چند کابینت خود را با رنگ‌های دیگر انتخاب کنید و یا با قرار دادن یک میز ناهار خوری که به رنگ پیشخوان یا رنگ کاشی‌های آشپزخانه انتخاب شده است، رنگ سفید کابینت‌ها را تحت تاثیر قرار دهید.

همانطور که ذکر شد، رنگ سفید این امکان را به شما می‌دهد که رنگین‌کمانی از رنگ‌ها را در آشپزخانه‌تان ایجاد کنید!

مدل کابینت ام‌دی‌اف سفید با رنگ‌های ترکیبیسخن پایانی :

کابینت ام‌دی‌اف ، بیش از هر نوع کابینت دیگری ساخته و تولید می‌شود و دلیل آن، ویژگی‌های منحصربفرد آن است. قیمت مناسب، تمیزکاری آسان، دوام و ماندگاری نسبتا طولانی، زیبایی و مدرن بودن و هماهنگی آن با دکوراسیون منزل از جمله با لوازم چوبی منزل، از ویژگی‌های شاخص ام‌دی‌اف است و باعث شده است این متریال را بیش از انواع دیگر، در صنعت کابینت‌سازی ببینم!

در میان انواع رنگ‌های رایج کابینت ام‌دی‌اف، رنگ سفید یکی از متداول‌ترین آن‌ها ست و به دلیل ویژگی‌هایی که در بالا بیان شد، بسیار مورد توجه عموم است. با انتخاب کابینت‌های سفید رنگ برای آشپزخانه، می‌توانید فضایی زیبا و در عین حال، شیک و مدرن را در آشپزخانه ایجاد کنید و خیالتان راحت باشد که این کابینت‌ها، هرگز از مد نمی‌افتند و نیاز نخواهد بود در بازه‌های زمانی کوتاه، با صرف هزینه‌های گزاف، اقدام به تعویض و نوسازی آن‌ها کنید!

این مقاله، توسط وب‌سایت آکس چوب تهیه شده است. از همراهی شما با این مقاله سپاسگزاریم و امیدواریم مطالب گفته شده، در انتخاب شما موثر واقع شده باشد.

امتیاز بدید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *