کابینت هایگلاس سفید طوسی

کابینت هایگلاس سفید طوسی

طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه سبک مدرن به رنگ سفید و طوسی با متریال هایگلاس از جمله بهترین ایده‌ها برای افرادی است که به مدرنیته و لوازم لوکس و مد روز علاقه دارند؛ خصوصا آنکه تقریبا تمام وسایل برقی آشپزخانه از جمله هود، یخچال، ماشین لباس‌شویی، اجاق گاز و حتی لوازم کوچکتر مانند چای‌ساز و قهوه‌ساز با این ترکیب رنگی سازگار است و به شما نوید یک آشپزخانه‌ی هماهنگ و منحصربفرد را می‌دهد. این ترکیب رنگی در کنار تمام مزایایی که دارد، خنثی نیز هست و به شما اجازه می‌دهد به راحتی با استفاده از المان‌هایی با تنالیته سرد یا گرم، فضای آشپزخانه را مطابق سلیقه‌تان تغییر دهید. در ادامه با آکس چوب همراه باشید تا از مزایا و امتیازهای کابینت هایگلاس سفید طوسی بیشتر بدانیم.

یکی از جذاب‌ترین ترکیب رنگ‌های کابینت هایگلاس، مدل رنگ سفید و طوسی است که اتفاقا چند سالی است ترند شده و طرفداران بسیاری را نیز مجذوب خود کرده است. بسیاری از طراحان و کابینت‌سازان اتفاق نظر دارند که ترکیب رنگ سفید طوسی و سفید قهوه‌ای بهترین و پرطرفدارترین ترکیب رنگ از کابینت هایگلاس است که به راستی هر کسی نمی‌تواند در برابر زیبایی بی‌نظیر آن مخالفت کند. آشپزخانه‌ای با ظاهر شیک و ملایم، ارمغان استفاده از ترکیب رنگ سفید و طوسی در کنار هم است که هم فضا را مدرن جلوه می‌دهد و هم باعث می‌شود آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد؛ خصوصا اگر از طوسی روشن به جای طوسی تیره بیشتر استفاده شود.

کابینت هایگلاس سفید طوسی روشن

کابینت‌های سبک مدرن مختص آشپزخانه‌های کوچک و مینیمال هستند و در این بین، ترکیب رنگ سفید با طوسی روشن از بهترین گزینه‌ها است زیرا هم کنتراست و تضاد رنگی لازم را در فضا ایجاد می‌کند و هم هر دو جزو رنگ‌های روشن و بازتاب دهنده‌ی نور است و از این طریق باعث می‌شوند فضای آشپزخانه بزرگتر و دلبازتر به نظر برسد.

مدل کابینت هایگلاس سفید طوسی

مدل‌های مختلف کابینت‌ هایگلاس سفید طوسی تقریبا با هر نوع سلیقه‌ای سازگار است؛ ضمن آنکه به شما اجازه می‌دهد از چیدمان‌های متنوعی برای آن استفاده کنید. این دو رنگ به راحتی در کنار رنگ‌هایی مثل قرمز، زرد، قهوه‌ای، خردلی، مشکی، آبی و سبز خوش می‌نشینند و دست شما باز است تا آشپزخانه‌تان را با انواع اکسسوری‌ها و وسایل ریز و درشت با رنگ‌های مختلف تزیین کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربفرد استفاده از کابینت هایگلاس سفید طوسی، قیمت اقتصادی و بهینه‌ی آن است در حالی که نمایی فراتر از یک آشپزخانه اقتصادی و کم‌هزینه را به شما هدیه می‌دهد.

کابینت هایگلاس سفید اکلیلی و طوسی

در بسیاری پلان‌ها تعبیه کابینت‌های براق با شاین بیشتر زیبایی خاصی در فضا ایجاد می‌کنند و به همین دلیل طراحان پیشنهاد می‌دهند همه یا بخشی از کابینت‌ها به صورت سفید اکلیلی کار شود. کابینت سفید اکلیلی در تقابل و همراهی با رنگ طوسی، باعث ایجاد فضایی گرم و جذاب در آشپزخانه خواهد شد که بدون شک نظر هر مخاطب اهل ذوقی را به سمت خود جلب می‌نماید.

کابینت هایگلاس سفید طوسی مات‌

ورق هایگلاس از جمله متریالی است که هم در تِم براق و هم تِم مات تولید می‌شود؛ هر چند که مدل مات آن باز هم درخشندگی خاص هایگلاس را دارا است. مدل کابینت هایگلاس سفید طوسی مات را به راحتی می‌توانید با اکسسوری‌ها و المان‌های طلایی مات، برنجی یا برنزی ترکیب کنید و فضایی بسیار شیک و در عین حال گرم در آشپزخانه پدید آورید.

کابینت هایگلاس سفید طوسی براق

همه‌ی کسانی که تمایل به نصب کابینت هایگلاس در آشپزخانه دارند، شیفته‌ی نمای براق و درخشنده‌ی آن و جلوه‌ی  نوری هستند که بر سطح آن نمایان می‌شود،. کابینت آشپزخانه از جمله مکان‌هایی در منزل است که درخشندگی آن انسان را سر ذوق می‌آورد و چه بهتر که این درخشندگی با رنگ طوسی یا خاکستری ترکیب شده باشد تا جلوه‌ی شیک و مدرن آن بیشتر به نظر برسد.

دستگیره کابینت هایگلاس سفید طوسی

با توجه به این که متریال هایگلاس تنها در سبک مدرن کاربرد دارد، می‌توانید هم از مدل کابینت‌های بدون دستگیره و هم نمونه‌های دستگیره‌دار استفاده کنید. دستگیره‌های کابینت هایگلاس بهتر است کشیده و بلند باشند و طراحی آن طوری باشد که به واسطه باز و بسته کردن کابینت‌ها کمترین تماس دست با بدنه‌ی کابینت ایجاد شود؛ زیرا هایگلاس اثر لکه و جای انگشت را با وضوح نشان می‌دهد. از بهترین رنگ‌های دستگیره برای کابینت هایگلاس سفید طوسی، می‌توان به دستگیره‌های مشکی، برنزی، طلایی، سفید و خاکستری اشاره کرد.

عکس کابینت هایگلاس سفید طوسی

ترکیب کابینت هایگلاس به رنگ سفید و طوسی به حدی شیک و چشم‌نواز و در عین حال ملیح است که هر کسی شیفته‌ی آن می‌شود. استفاده از ترکیب این دو رنگ در کنار هم، نه تنها آزاردهنده و خسته کننده نیست؛ بلکه حس مدرنیته را نیز در بیننده ایجاد می‌کند. توجه شما را به عکس‌های بیشتری از این مدل کابینت جلب می‌کنیم.

کابینت هایگلاس سفید طوسی پله‌ای

کابینت‌های پله‌ای یا پلکانی از بهترین نوع طراحی برای آشپزخانه‌های کوچک و کم‌جا هستند. با طراحی کابینت‌ هایگلاس سفید طوسی به شکل پلکانی علاوه بر این که می‌توانید از ظاهر یک آشپزخانه شیک و مدرن لذت ببرید، می‌توانید فضای بیشتری هم برای سازماندهی وسایل و لوازم ریز و درشت آشپزخانه داشته باشید. کابینت‌های پلکانی عمق دیوار را هم بیشتر نشان می‌دهند و با ایجاد خطای دید باعث می‌شوند آشپزخانه بزرگتر دیده شود.

سخن پایانی

ترکیب رنگ کابینت هایگلاس سفید طوسی از جمله نمونه‌های بسیار متنوع است که از طیف روشن تا تیره امتداد دارد. با توجه به این که هر دو رنگ سفید و خاکستری خنثی هستند، شما می‌توانید به راحتی آشپزخانه را با رنگ‌های دیگر ترکیب کنید و فضایی مطابق میل و سلیقه‌ی خودتان بسازید. این ترکیب رنگ همچنین بسیار مناسب مالکانی است که قصد دارند خانه‌ی خود را بفروشند یا اجاره دهند زیرا مستاجر یا مالک بعدی هم به راحتی می‌تواند خانه و آشپزخانه را مطابق میل خود دیزاین کند؛ بنابراین اگر قصد دارید به زودی خانه خود را بفروشید یا اجاره دهید، به مدل کابینت‌های درخشنده و جذاب هایگلاس به رنگ سفید و طوسی بیشتر فکر کنید. 

از این که همراه این محتوا بوده‌اید از شما سپاسگزاریم.

۳.۸/۵ - (۶ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آکس چوب