کابینت آشپزخانه ایرانی تلفیقی از دنیای مدرن و هنر ایرانی

تلفیق هنر و زیبایی در کابینت آشپزخانه ایرانی

کابینت آشپزخانه ایرانی تلفیقی از دنیای مدرن و هنر ایرانی

تجهیزات و لوازم خانه می توانند نقشی انکار ناپذیر در زیبایی و جذابیت خانه ها داشته باشند. انتخاب صحیح محصولاتی همچون کابینت آشپزخانه ایرانی می تواند خانه شما را منحصر به فرد و جذاب کند.

با گذشت زمان و با تغییر اندرونی ها به آشپزخانه های جدید، استفاده از کابینت ها به امری ضروری تبدیل شده است. پس از گذشت زمان و دیده شدن آشپزخانه ها از اتاق پذیرایی و همچنین تاثیر دکوراسیون بر زندگی امروزی انتخاب کابینت ها از نظر زیبایی و طرح و رنگ اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

پس از گذشت چندین سال ایرانیان نیز در این زمینه با نو آوری و خلاقیت خود موفق به طراحی کابینت ها براساس المان ها و نقش های ایرانی شدند که کابینت آشپزخانه ایرانی جلوه ای از این خلاقیت است.

انتخاب صحیح محصولاتی همچون کابینت آشپزخانه ایرانی می تواند خانه شما را منحصر به فرد و جذاب کند.

کابینت آشپزخانه

آشپزخانه مهم ترین بخش خانه است که اکثر فعالیت های روزانه خانم ها در آن صورت می پذیرد، پخت و آماده سازی سه وعده غذایی، شستشوی ظروف، قرار گیری ابزار شستشو و آشپزی و جاگیری بسیاری از لوازم خانگی در کابینت، آشپزخانه را به قلب پر تپش خانه تبدیل نموده است. از این رو توجه بسیار در زیبایی و کارایی آن می تواند نقش مهمی در فراهم آوردن راحتی افراد خانواده و زیبایی محیط داشته باشد.

تغییر در سلیقه، دید کاربردی اشیاء و بخش های مختلف و تاثیر آن بر کل خانه از جمله عواملی که وجود کابینت زیبا در آشپزخانه را الزامی می کند. وجود کابینت در هر آشپزخانه ای امروزه به یک روند عادی تبدیل شده است که می توان از آن به عنوان یک جزء جدا نشدنی از آشپزخانه ها یاد کرد. اما کدام کابینت را انتخاب کنیم؟ کابینت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ چرا وجود کابینت آشپزخانه ایرانی می تواند جذاب باشد؟

در ادامه این مقاله می توانید پاسخ این چرا های مهم را بیابید و بهترین تصمیم را برای تغییر و زیبایی خانه تان بگیرید.

جاگیری بسیاری از لوازم خانگی در کابینت، آشپزخانه را به قلب پر تپش خانه تبدیل نموده است

چرا کابینت آشپزخانه مهم است

کابینت آشپزخانه یکی از مهم ترین ملزومات و لوازم هر خانه می باشد. وجود کابینت زیبا و کاربردی می تواند علاوه بر آشپزخانه خانه شما را نیز جذاب و شیک سازد، آشپزی را لذت بخش کند و تاثیر بسیاری در جاگیری اشیا و لوازم ضروری خانگی داشته باشد. یک کابینت آشپزخانه زیبا و با دوام را می توان از جنس ساختاری، جاداری، نظم، رنگ زیبا و همگونی آن با محیط خانه انتخاب کرد. شما می توانید با خرید کابینت آشپزخانه مورد پسندتان بهترین تغییر را در کل خانه ایجاد نموده و فضای زیبایی را به وجود بیاورید.

از جمله مهم ترین دلایل وجودی کابینت آشپزخانه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. کابینت همگون با دکور خانه می تواند به جذابیت و زیبایی کل خانه بیافزاید.
  2. با جا دهی مناسب لوازمی همچون ماشین لباس شویی، ماشین ظرفشویی، سینک، اجاق گاز، یخچال و… از ایجاد شدن بی نظمی و درهم ریختگی جلوگیری می کند.
  3. تاثیر بسیاری در ایجاد و تغییر روحیه داشته و می تواند انجام آشپزی را لذت بخش تر کند.
  4. با دارا بودن کشوها و بخش های جادار توانایی محفوظ داشتن ظروف را دارد.
  5. یک آشپزخانه زیبا می تواند به محل مناسبی برای صرف غذا تبدیل شود.
  6. با انتخاب کابینت آشپزخانه ایرانی خانه خود را شرقی و زیبا کرده و از تغییرات به وجود آمده لذت ببرید.

کابینت همگون با دکور خانه

انواع کابینت

کابینت های آشپزخانه با توجه به نوع کاربرد، جنس و مواد سازنده و طرح به انواع مختلفی دسته بندی می گردند. این دسته بندی شامل موارد زیر می باشد:

* تقسیم بندی بر اساس جنس مواد سازنده:

پر کاربردترین کابینت های آشپزخانه می تواند از جنس چوب، فلز، فایبر گلاس و MDF باشد. هر کدام از این مواد تاثیر متفاوتی در زیبایی و دوام کابینت داشته و طبعا قیمت های متفاوتی نیز دارند.

* تقسیم بندی بر اساس کاربرد:

حالت های بسیاری برای استفاده کاربردی از کابینت وجود دارد، وجود کشو، محفظه یخچال، درب های کشویی بزرگ یا کوچک، کابینت ایستاده و افقی، ویترین، محل قرار گیری سینک ظرفشویی، ماکروفر، هود و … می تواند به ارزش کاربردی و جذابیت کابینت آشپزخانه افزوده و محیط را یکدست و زیبا سازد

* تقسیم بندی بر اساس نوع طرح موجود:

طرح های زیبا جزء جدا نشدنی از هر کابینتی هستند، کابینت آشپزخانه می تواند ساده باشد، طرح کلاسیک یا مدرن به خود بگیرد، کابینت آشپزخانه ایرانی یا رایج در کشور های اروپایی باشد …انتخاب طرح و رنگ کلی کابینت آشپزخانه می تواند دکور کل خانه را عوض کند

* تقسیم بندی بر اساس رنگ:

رنگ های بسیاری برای کابینت های آشپزخانه وجود دارند که هر کدام از آنها علاوه بر ایجاد زیبایی می توان تاثیر پذیری بر روان و روح انسان ایجاد نماید، رنگ های قرمز، سفید، مشکی و قهوه ای از متداول ترین رنگ های کابینت هستند

* تقسیم بندی بر اساس نوع ساخت:

بر حسب نیاز مشتری کابینت ها می توانند آماده، نیمه پیش ساخته و سفارشی باشند. هر کدام از این موارد می توانند قیمت ها و مزایای بسیاری داشته باشند.

انواع کابینت های آشپزخانه ایرانی

کابینت آشپزخانه ایرانی

استفاده از مدل آشپزخانه ایرانی یکی از رایج ترین و زیباترین نوع مصرفی کابینت ها می باشند. عموم مدل های کابینت آشپزخانه ایرانی از نوع جنس چوب، فایبر گلاس و MDF می باشند و از این رو جذابیت و صمیمیت بسیاری را در کل خانه ایجاد می نمایند.

استفاده از مدل ها و طرح های جدید کابینت آشپزخانه شرقی امروزه از متداول ترین و محبوب ترین طرح ها در ایران و حتی خارج از ایران محسوب می گردند. به کارگیری هنر های شاخص ایرانی در چوب، افزودن طرح های کلاسیک و خاص فرهنگ ایرانی و مواردی از این دست از جمله مهم ترین دلایل این محبوبیت محسوب می گردد.

مدل ها و طرح های جدید کابینت آشپزخانه شرقی

ویژگی های جذاب کابینت آشپزخانه ایرانی

استفاده از مواد با کیفیت ام دی اف و هایگلاس به جای فلز و چوب طبیعی در ساخت کابینت آشپزخانه ایرانی می تواند علاوه بر انعطاف پذیری بالا در طراحی مدل های دلخواه ویژگی های منحصر به فرد و جذاب دیگری همچون موارد زیر را دارا باشد:

– درخشنده و جذاب هستند

– ماندگار بوده، دوام بالایی دارند و مورد هجوم حشرات یا پوسیدگی قرار نمی گیرند

– سبک هستند و نصب آنها به آسانی انجام می پذیرد

– قابل شستشو هستند

– دفرمه نمی شوند و تغییر شکل نمی دهند

– با شرایط اقلیمی مرطوب و گرم و خشک سازگارند

– رنگ جذاب داشته و قابلیت نصب کاغذ دیواری مخصوص به آن امکان پذیر است.

مدل های جدید کابینت آشپزخانه ایرانی

استفاده از طرح و نقش های ایرانی و به کار گیری آن در کابینت آشپزخانه نوآوری و تنوع بسیاری را در کابینت های آشپزخانه ایجاد نموده اند. استفاده از طرح های کلاسیک، هنر های معروف و حیرت انگیز ایرانی، رنگ های مخصوص و معروف پرشین و سازگاری با محیط زیست ایران یقینا می تواند جذاب و وسوسه انگیز باشد.

طرح ها و مدل های جدید کابینت آشپزخانه ایرانی دوام بالایی داشته و می توانند جذابیت و فضای کل خانه را تغییر بدهند چرا که استفاده از متریال با دوام و زیبای کابینت آشپزخانه ایرانی فضا را گرم و صمیمی نموده و خانه همچون الماس با ارزش نماید.

مدل های جدید کابینت آشپزخانه ایرانی

به کارگیری طرح ها و هنر های شرقی در کابینت

در کابینت ها به دنبال مدل های خاص و مطابق با سلایق ایرانی بگردید.

کدام طرح های ایرانی جذابند؟

کدام تجهیزات می تواند مدل کابینت آشپزخانه شرقی را خاص کند؟

رنگ های جذاب و شیک کدامند؟

کابینت آشپزخانه ایرانی با به کار گیری طرح ها و نقش های ایرانی همچون هنر منبت کاری بر چوب، حکاکی و کنده کاری طرح های اصیل بر چوب با دوام، برجسته سازی و رنگ آمیزی خاص در اجزای مختلف کابینت آشپزخانه طرح ایرانی همچون پایه های کانتر، دستگیره کشو ها، سطح چوب کابینت، سر ستون و … خاص و جذاب تر شده اند.

اجزای مختلف کابینت آشپزخانه طرح ایرانی همچون پایه های کانتر، دستگیره کشو ها، سطح چوب کابینت، سر ستون

استفاده از MDF، های گلاس و ممبران می تواند انتخاب مناسبی برای ساخت کابینت آشپزخانه ایرانی باشند چرا که انعطاف پذیری و دوام بالایی داشته و به سهولت قابلیت پذیرش طرح های ایرانی را دارا هستند. شاخص ترین رنگ های پارسی در رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه ایرانی رنگ های فیروزه های و Green Persian می باشند.البته استفاده از رنگ های سفید، قهوه ای، مشکی و قرمز نیز رواج بسیاری در طرح ها و مدل های جدید کابینت آشپزخانه ایرانی دارند.

بهترین طرح های کابینت ایرانی

کابینت آشپزخانه ایرانی خانه شما را خاص می کند

استفاده از مدل ها و طرح های جدید کابینت آشپزخانه ایرانی جذابیت بسیاری به فضای خانه بخشیده و می توانند کل خانه را زیبا، جذاب و صمیمی سازند چراکه هم نشینی طرح های ایرانی با اجزا و اشیا خانه سردی محیط را از بین می برند.

هارمونی بهتری با سایر دکور ها دارند، قابل ترکیب با هر دکوراسیونی می باشند و رنگ های آن می توانند گرما و صمیمیت ایجاد کنند. شما می توانید با استفاده از کابینت آشپزخانه ایرانی با یک تیر چند نشان بزنید و علاوه بر دکور آشپزخانه، دکور کل منزل را نیز تعویض کنید.

استفاده از مدل ها و طرح های جدید کابینت آشپزخانه ایرانی جذابیت زیادی ایجاد می کند

محبوب ترین مدل های کابینت آشپزخانه ایرانی

از جمله محبوب ترین طرح ها و نقش های زیبا و جدید کابینت آشپزخانه ایرانی را می توان مواردی همچون طرح های کلاسیک چوبی با نقش منبت، طرح های مدرن با فرم های هندسی ایرانی، طرح های ترکیبی از نوع کلاسیک و مدرن می باشند.

شما می توانید محبوب ترین طرح ها و نقش های کابینت آشپزخانه ایرانی را با مراجعه به فروشگاه های معتبر مشاهده نموده و بهترین طرح های دلخواه خود را سفارش دهید و از نصب رایگان بهره مند گردید.

در هنگام انتخاب کابینت می توانید به جنس و مدل های خاصی نیز اشاره کنید که از بهترین نمونه ها در این زمنیه کابینت ها آکس چوب است. شما می توانید از سازنده بخواهید تا مصالح خود را از فروشگاه های معتبری چون آکس چوب تهیه کند تا از کیفیت و دوام کابینت خود علاوه بر زیبایی های آن لذت ببرید.

محبوب ترین مدل های کابینت آشپزخانه ایرانی

کابینت آشپزخانه ایرانی را از مراکز معتبر تهیه کنید

با سفارش و خرید مدل های کابینت آشپزخانه ایرانی می توانید به ارزش و بهای خانه خود بیافزایید و محیط زندگیتان را جذاب و منحصر به فرد سازید. کابینت های سازگار و زیبا دسترسی و کاربرد بیشتری برای خانم های ایرانی داشته، متناسب با فیزیک و آناتومی ایرانی ها می باشند، با آب و هوای ایران سازگار هستند و خانه شما را هرچه بیشتر شرقی و ایرانی می سازند.

شما می توانید خرید و سفارش کابینت آشپزخانه با طرح ایرانی را از مراکز معتبر  و  نمایندگی های آکس چوب بخواهید و اجرای زیباترین طرح های دلخواه ایرانی را به استادکاران و تیم ماهر آنها واگذار نمایید. انتخاب، ساخت و سفارش، لحاظ کردن ایده های شما و نصب کابینت آشپزخانه از جمله وظایفی است که در حیطه این مراکز معتبر قرار دارد. با انتخاب و اجرای کابینت های آشپزخانه با طرح ایرانی از زندگی لذت ببرید.

 

امتیاز بدید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *