درب آلومینیومی

درب آلومینیومی

مدل های درب آلومینیومی 

از گذشته تا به امروز استفاده از پنجره و درب آلومینیومی در دکوراسیون منزل و ساختمان بسیار کاربردی بوده‌ است. خصوصا استفاده از چنین درب‌هایی برای حمام و سرویس بهداشتی بسیار متداول بودند. امروزه، با وجود گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، هنوز هم درب‌ها و پنجره‌های آلومینیومی کاربرد خود را حفظ کرده‌ند؛ البته طراحی و شکل ظاهری آن‌ها بسیار شیک‌تر و متمایزتر از آن چیزی است که ما از گذشته به یاد داریم؛ مدل‌های به روز و شیکی که به راستی هر طراحی را شگفت‌زده خواهند کرد. 

بهترین درب آلومینیومی

بهترین درب آلومینیومی

آلومینیوم فلزی سبک با وزن پایین و در عین حال، بسیار مقاوم است؛ به همین دلیل درب‌هایی که به وسیله‌ی آن ساخته می‌شوند، از نظر کیفیت و مقاومت حرف‌های زیادی برای گفتن دارند؛ خصوصا آن که از نمونه‌های درجه یک تهیه شده باشد. 

از مزایای درب‌های آلومینیومی  می‌توان به مقاومت آن‌ها در برابر حرارت، رطوبت و ضربه اشاره کرد. به همین دلیل است که از چنین درب‌هایی برای سرویس بهداشتی و درب حمام به وفور استفاده می‌شود.

اگر به مدل درب شیشه‌ای برای قسمت‌های مختلف منزل، مانند درب تراس، درب حمام اتاق مستر یا حتی درب ورودی منزل در خانه‌های ویلایی، باغی یا حیاط‌‌‌‌دار علاقه دارید، با استفاده از فریم‌های آلومینیومی می‌توان یکی از بهترین و زیباترین درب‌های شیشه‌ای را طراحی کرد. فریم‌های آلومینیوم در رنگ‌های بسیار متنوع و جذاب، مانند یک قاب، اطراف شیشه را احاطه می‌کنند و باعث می‌شوند بتوانید یک درب بزرگ شیشه‌ای با نورگیر عالی را برای منزل‌تان تعبیه کنید.

بهترین درب آلومینیومی

اندازه و طرح درب های آلومینیومی

درب‌های آلومینیومی چه به صورت کاملا فلزی و چه به صورت شیشه‌ای، در سایزها و ابعاد مختلفی قابل سفارش هستند. معمولا اندازه درب‌های کاملا فلزی در طول دو متر و عرض ۶۰، ۶۵ و ۷۰ سانتی‌متر متداول است. اگر چه شما می‌توانید متناسب با سایزی که تمایل دارید، سایر درب‌ها را به صورت اختصاصی و در اندازه‌های سفارشی نیز درخواست دهید.

درب‌های کاملا آلومینیومی بیشتر برای حمام و سرویس بهداشتی به کار می‌روند و در انواع پروفیل‌های سبک و سنگین تولید می‌شوند که شما بنا بر استفاده و نیازی که  دارید، می‌توانید هر کدام را انتخاب نمایید.

در مورد درب‌های شیشه‌ای که با فریم آلومینیوم طراحی می‌شوند، سایز فریم نیز متناسب با درخواست مشتری است. در این مورد، تنها قابی از فریم آلومینیوم شیشه را می‌پوشاند. از این مدل، برای درب کابینت، پنجره، کمد دیواری، درب حمام اتاق مستر و هر قسمت دیگری که نیاز به تعبیه یک درب شیشه‌ای زیبا و مقاوم باشد، استفاده می‌شود. فریم‌های آلومینیومی معمولا در دو مدل مربعی و مستطیلی و در رنگ‌های بسیار متنوع و زیبا تولید می‌شوند.

بیشتر بخوانید: جدید ترین مدل های کابینت آشپزخانه روکش چوب

طرح مناسب درب آلومینیومی

طرح مناسب درب آلومینیومی

با توجه به جنس فلز آلومینیوم، طرح‌ها و شکل‌های مناسبی از آن به بازار عرضه شده است؛ شما می‌توانید بسته به قسمتی که قرار است درب تعبیه شود، طرح و مدل آن را انتخاب کنید. مدل‌های کاملا فلزی، درب شیشه‌ای و درب آینه‌ای از رایج‌ترین طرح‌های درب آلومینیومی هستند. در محل‌های پر رفت و آمد، پیشنهاد می‌دهیم از پروفیل‌های سنگین‌تر استفاده کنید تا کیفیت و زیبایی کارتان  دو چندان شود.

به علت انعطاف‌پذیری بالای فلز آلومینیوم، درب‌ها و پنجره‌های ساخته شده از این فلز می‌توانند به صورت لولایی و ریلی باز و بسته شوند. ظرافت در درب‌های آلومینیومی بسیار بالا است و طرح‌های مختلفی را شامل می‌شود. حتی اگر دکوراسیون شما سنتی است، باز هم درب آلومینیومی با طرح‌های سنتی و کلاسیک می‌تواند گزینه‌ی ایده‌آلی باشد.

درب آلومینیومی عایق حرارت و صدا

همه‌ی ما می‌دانیم که فلزات عایق صدا و حرارت نیستند و گرما را از خود عبور می‌دهند. خوشبختانه طراحان امروزی نوعی درب آلومینیومی عایق انرژی تولید کرده‌اند که می‌تواند عایق صدا و حرارت باشد. 

شیوه‌ی طراحی این درب‌ها، که به درب ترمال بریک مشهور هستند، به صورت دو جداره است که می‌تواند تا حد زیادی عایق صوتی و حرارتی ایجاد کند. قیمت این درب‌ها کمی بالاتر از نمونه‌های معمولی یا درب‌های UPVC است که البته کیفیت و دوام بسیار بالا، استفاده از آن را توجیه می‌کند.

قفل درب آلومینیومی

دستگیره و قفل درب آلومینیومی از مهم‌ترین یراق‌آلاتی است که استفاده از آن‌ها ضروری و ضامن امنیت مشتری است.

دستگیره‌هایی که بر روی درب آلومینیومی نصب می‌شوند معمولا ساده و دارای وزن کمی هستند و به وسیله‌ی اتصالات به راحتی بر روی درب نصب می‌شوند. این دستگیره‌ها معمولا بدون قفل بر روی درب سرویس بهداشتی تعبیه می‌شوند. مدل‌های دستگیره‌ معمولا مدرن و ساده است که باعث می‌شود ظاهری شیک و جذاب بر روی درب ایجاد کند.

در مورد قفل نیز مدل‌های مختلفی از قفل مختص درب‌های آلومینیومی موجود هستند که به وسیله‌ی اتصالات بر روی درب متصل می‌شوند. قفل‌ها با توجه به قطر و پروفیل آلومینیوم سایزها و ابعاد مختلفی دارند و کیفیت آن‌ها بسته به مکانی که مورد استفاده قرار می‌گیرند، متغیر است.

 

درب آلومینیومی کابینت

قیمت درب آلومینیومی

عوامل مختلفی در قیمت درب آلومینیومی موثر هستند؛ به عنوان مثال، ابعاد درب، ضخامت پروفیل استفاده شده، نوع پوشش‌دهی، طراحی و مدل درب و … همه از عوامل تاثیرگذار در قیمت درب‌های آلومینیومی هستند.

همانطور که اشاره شد، درب‌های آلومینیومی در ابعاد و ضخامت‌های مختلفی طراحی می‌شوند و هر چه ضخامت و وزن آلومینیوم به کار رفته بیشتر باشد، باعث افزایش قیمت درب می‌شود. همچنین پوشش‌دهی این درب‌ها نیز بر قیمت آن موثر هستند. هر چه سطح بیشتری با فلز پوشانده شده باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.

قیمت درب‌های آلومینیومی

نحوه خرید درب آلومینیومی

روش‎‌های مختلفی برای خرید درب‌های آلومینیومی وجود دارد؛ این درب‌ها را می‌توانید هم به صورت حضوری از فروشندگان این محصول و هم به صورت آنلاین از فروشگاه‌های مجازی شناخته شده و صاحب نام تهیه نمایید. چنانچه قصد خرید درب سفارشی متناسب با سایز و ابعاد دلخواه دارید، لازم است با سازندگان و تولیدکنندگان این محصول تماس بگیرید.

پیشنهاد می‌دهیم قبل از خرید، حتما کیفیت و مشخصات محصول مورد نظرتان را بررسی کنید تا محصولی باکیفیت و عمرانه سفارش دهید. انتخاب فروشندگان و تولیدکنندگان با سابقه و متخصص در این زمینه، به شما کمک می‌کند محصولی خوب و زیبا و باکیفیت مطلوب بخرید به نحوی که چند سال از زیبایی و کیفیت آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: جدید ترین مدل های کابینت آشپزخانه فلزی 

در پایان از همراهی شما با این محتوا سپاسگزاریم و امیدواریم اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار گرفته باشد. از شما دعوت می‌کنیم چنانچه تجربه‌ی استفاده از درب آلومینیومی را دارید، نظرات خود را برای ما کامنت کنید. همچنین همکاران ما در آکس چوب آمادگی خود را برای پاسخگویی به هر سوالی که در زمینه کیفیت و قیمت درب آلومینیومی، شیوه‌ی خرید و ارسال آن دارید، اعلام می‌دارند.  

 

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *