کابینت الومینیوم

کابینت الومینیوم

کاربرد کابینت آلومینیوم

با توجه به مقاومت و استقامت بسیار بالای کابینت‌های آلومینیوم، این کابینت‌ها در آشپزخانه‌های صنعتی، بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها و مواردی این چنینی کاربرد گسترده‌ دارند. در منازل، در صورتی که دوست دارید از یک کابینت منحصر بفرد و خاص اما مقاوم استفاده کنید، بهتر است به سراغ کابینت‌های جذاب آلومینیوم بروید!

 

مزایا کابینت آلومینیوم

کابینت‌های آلومینیومی سبک وزن هستند و در مقابل ضربه و خط و خش مقاومت نسبتا بالایی از خود نشان می‌دهند. این کابینت‌ها بسیار مقاوم و ضد آب هستند و به دلیل این که فلز هستند، قابل بازیافت بوده و به طبیعت آسیب نمی‌رسانند. شست‌وشو و تمیزکاری این کابینت‌ها نیز آسان است.

معایب کابینت آلومینیوم

آلومینیوم فلز است و با توجه به اینکه فلزات گرانبها هستند، قیمت این کابینت‌‎ها نسبتا بالا است. این کابینت‌ها طرح و رنگ محدودی دارند و فقط در سبک مدرن کاربرد دارند. همچنین نسبت به حرارت حساسیت زیادی دارند و خیلی سریع، با قرار دادن یک شیء داغ، سریع داغ می‌شوند.

طیف رنگی کابینت آلومینیوم چگونه است؟

برای حفظ کیفیت و دوام آلومینیوم، کابینت‌های ساخته شده از آن به وسیله‌ی رنگ استاتیک رنگ می‌شود. به دلیل پروسه‌ی رنگ نسبتا دشوار و همچنین تقاضای محدودی که برای این کابینت‌ها وجود دارد، این کابینت‌ها فقط در رنگ‌های خاصی ساخته می‌شوند و طیف رنگی گسترده‌ای، مانند کابینت‌های ام دی افی، ندارند.

چرا باید از کابینت آلومینیوم استفاده کنیم؟

مقاومت و کیفیت بالا از جمله موارد مهمی است که استفاده از کابینت‌های آلومینیوم و استیل را توجیه می‌کند. این کابینت‌ها معمولا در فضاهایی که نیاز به شست‌وشو و ضدعفونی دائم کابینت‌ها و آشپزخانه است، نصب می‌شوند؛ مانند آشپزخانه‌های تجاری و رستوران‌‎ها.

مدل کابینت آلومینیوم

کابینت آلومینیومی نسل جدید کابینت‌های مقاوم و باکیفیت است که ظاهری مدرن و درخشنده به آشپزخانه می‌بخشد. در منازل، برای زیباتر کردن این کابینت‌ها از سایر مواد طبیعی مانند شیشه، چوب و سنگ استفاده می‌شود تا فضای آشپزخانه شیک‌ و جذاب به نظر برسد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *