میز غذا خوری با کانتر آشپزخانه

میز غذا خوری با کانتر آشپزخانه

میز تاشو برای آشپزخانه

یکی از ساده‌ترین راه‌های اضافه کردن چند صندلی، اضافه کردن یک میز تاشو است. میزی که مهم نیست به سمت بالا یا به سمت پایین جمع می‌شود، یک میز به‌راحتی می‌تواند به شیوه‌ای راحت اضافه‌شده و زمانی که لازم باشد خارج شود. در هنگام استفاده از یک صندلی کوچک، به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. برای اضافه کردن به میز کوچک، می‌توانید صندلی‌های جمع‌وجور را که می‌توانند درزمانی که با آن‌ها کار ندارید در برابر دیوار قرار داده شوند استفاده کنید.

این میزهای تاشو حتی میتواند به شما فضایی برای کار نیز بدهد. اگر آشپزخانه ای کوچک دارید این میز جمع و جور میتواند یک فضای اضافه برای آماده سازی غذانیز باشد. آن را باز کنید و بعد از کارها و صرف غذا آن را ببندید

میزهای تاشو برا صرف غذا در یک محیط کلاسیک

میز صبحانه

افزودن یک میز کوچک در گوشه که به‌خوبی با طرح آشپزخانه سازگار باشد کار بسیار مناسبی است. یک میز را می‌توان به‌طور منظم در برابر دیوار قرارداد و این میز کوچک اجازه می‌دهد که فضا برای ۲ یا ۳ نفر باشد. این سبک میز یک انتخاب عالی برای طراحی آشپزخانه مستقیم یا طراحی آشپزخانه L با کابینت ممبران کلاسیک است.

این نوع میز را می‌توان در میان یا در انتهای طرح اضافه شود و درحالی‌که به نظر می‌رسد بخشی از آشپزخانه است. این نوع میز همچنین یک‌راه عالی برای اضافه کردن رنگ است. آشپزخانه با صندلی‌های رنگارنگ و یک مرکز کوچک زیبا، که دارای یک محدوده غذاخوری کوچک است!

شما میتوانید رنگ صندلی و یا میز خود را با رنگ کابینت ها ست کنید.اگر کابینت آشپزخانه  با رنگ روشن دارید می توایند از میز چوبی با رنگ های قهوه ای و یا قرمز گرم استفاده کنید تا یک تعادل رنگی خوب داشته باشید.استفاده از رنگ های روشن برای صندلی های میز در آشپزخانه کمتر پیشنهاد میشود مخصوصا اگر شما کودکی نوپا در خانه دارید.

کابینت ممبران کلاسیک و منطبق شدن یک میز زیبا و کوچک درون این محیط

جزیره آشپزخانه با صندلی

اگر فضای منزل‌تان برای تعبیه میز غذاخوری ناکافی است، تعبیه جزیره با کانتر غذاخوری، که به تعداد نفرات بتوان صندلی در زیر آن قرار داد، بهترین گزینه خواهد بود! حتی در بسیاری از پلان‌ها با وجود تعبیه میز غذاخوری، باز هم یک جزیره کوچک با دو یا سه صندلی به شما کمک می‌کند تا عصرانه یا صبحانه‌ی جذابی را در کنار خانواده داشته باشید.

میز جزیره غذاخوری

برای تعبیه میز جزیره غذاخوری سطح کانتر باید کمی پایین‌تر از سایر پیشخان‌ها باشد که معمولا این مسئله با تعبیه یک کانتر در سطح پایین‌تر در کنار کانتر اصلی حل می‌شود. اگر از کانتر جزیره فقط به عنوان میز ناهارخوری استفاده می‌کنید نیاز به تعبیه کانتر با دو سطح ارتفاع نیست و فقط کافی است قسمتی از زیر کانتر را به عنوان فضایی برای قرارگیری زانوها و پاها اختصاص دهید.

مدل میز ناهارخوری جزیره

مدل‌های مختلفی از میز ناهارخوری جزیره به بازار عرضه شده است که شما می‌توانید سبک و ظاهر آن را متناسب با دیزاین منزل و سلیقه‌ی شخصی‌تان طراحی کنید. پیشنهاد می‌دهیم حتما از متریال باکیفیت و در صورت وجود فضای کافی، از کانترهای غذاخوری بزرگ استفاده کنید تا به مشکل کمبود جا برای سرو غذا بر نخورید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *