کابینت کرم طلایی برای چه آشپزخانه‌هایی مناسب است و چه ویژگی‌هایی دارد؟

کابینت کرم طلایی برای چه آشپزخانه‌هایی مناسب است و چه ویژگی‌هایی دارد؟

استفاده از وسایل و تجهیزات طلایی رنگ باعث می‌شود فضای دکوراسیون خانه و آشپزخانه لوکس و گرم به نظر برسد به همین دلیل افراد بسیاری به استفاده از رنگ طلایی در دکور منزل‌شان علاقه نشان می‌دهند. با توجه به این که طلایی رنگی بسیار پرانرژی و قوی در ترکیب دکوراسیون است، نباید به حد افراطی و زیاد از آن استفاده کرد؛ یکی از بهترین گزینه‌ها برای ترکیب شدن با رنگ طلایی در دکور خانه و آشپزخانه، کابینت‌های کرمی رنگ است که در همه‌ی سبک‌ها نیز اجرا می‌شود و زیبایی خیره‌کننده‌ای به دکوراسیون خانه می‌بخشد.

کابینت کرم طلایی

استفاده از کابینت‌های کرم طلایی در دکوراسیون آشپزخانه باعث می‌شود فضای آشپزخانه شیک و پر جاذبه به نظر برسد ضمن آنکه باعث نمی‌شود فضای آشپزخانه بسته و خفه به نظر برسد. در بسیاری خانه‌ها که فضای آشپزخانه کوچک است و سلیقه‌ی مشتری نیز با رنگ سفید جور نیست؛ استفاده از رنگ کرم و ترکیب آن با طلایی یک گزینه‌ی ایده‌آل است که هم فضا را دلباز نشان می‌دهد و هم باعث ایجاد محیطی گرم و صمیمی در آشپزخانه می‌شود. 

کابینت کرم طلایی مدرن

در سبک مدرن معمولا از کابینت‌هایی با جنس ام دی اف یا هایگلاس به رنگ کرم استفاده می‌شود که با دستگیره‌ها و المان‌های طلایی (مانند لوستر، شیرآلات و …) ترکیب و دیزاین شده باشد. اگر فضای آشپزخانه‌تان کوچک است می‌توانید از کابینت‌های بلندتری که تا نزدیک سقف امتداد دارند، استفاده کنید. 

کابینت کرم طلایی ام دی اف

کابینت ام دی اف کرم را در رنگ‌های مات و براق و مدل‌های ساده و طرح‌دار می‌توان سفارش داد. از ویژگی‌های بسیار عالی این کابینت، قیمت اقتصادی آن است. در واقع، کابینت ام دی اف جزو اقتصادی‌ترین و مناسب‌ترین انواع کابینت آشپزخانه است که اگر در رنگ کرم طلایی سفارش داده شود، در مقابل هزینه‌ی کم، جلوه‌ای بسیار باشکوهی به آشپزخانه می‌بخشد.

کابینت کرم طلایی های گلاس

اگر به کابینت‌های براق علاقه دارید یا فضای آشپزخانه‌تان کوچک است، کابینت کرم طلایی ساخته شده از هایگلاس، باعث می‌شود فضای آشپزخانه انعکاس نور بیشتری داشته باشد و نمایی پر زرق و برق در آشپزخانه جاری باشد. کابینت هایگلاس نیز، مانند کابینت ام دی اف، قیمت اقتصادی دارد و در مقابل هزینه‌ی نسبتا کمی که پرداخت می‌شود، فضایی شیک و جذاب به آشپزخانه‌های سبک مدرن می‌بخشد.

کابینت ممبران کرم طلایی

کابینت ممبران که با نام کابینت وکیوم نیز شناخته می‌شود، امروزه یکی از بهترین و مقاوم‌ترین متریالی است که در صنعت کابینت‌سازی بکار برده می‌شود. کابینت ممبران هم در سبک کلاسیک و هم در سبک مدرن و حتی در سبک نئوکلاسیک طراحی و ساخته می‌شود و متریال آن، این قابلیت را دارد که انواع مدل‌ها و طرح‌ها بر روی آن قابلیت اجرا داشته باشد. کابینت ممبران، علاوه بر داشتن تنوع طرح، در رنگ نیز بسیار متنوع است و رنگ‌های جذابی دارد، خصوصا رنگ‌های ترکیبی آن در سبک کلاسیک، یکی از بهترین مدل کابینتی است که می‌توانید با قیمت مناسب در آشپزخانه‌ی خود داشته باشید. در این محتوا از وب‌سایت آکس چوب قصد داریم راجع به خصوصیات کابینت ممبران کرم طلایی ، اطلاعاتی را ارائه دهیم و به شما بگوییم این کابینت با این رنگ، برای چه آشپزخانه‌هایی مناسب است و چه ویژگی‌هایی دارد. با ما همراه باشید:

 

 

ویژگی‌های کابینت ممبران

کابینت ممبران کرم طلایی ؛ ترکیبی زیبا و دلنشین

ویژگی‌های بارز کابینت ممبران کرم طلایی

  • افزایش نور آشپزخانه :

چه آشپزخانه شما پر نور باشد و چه نور کمی از محیط دریافت کند، شما با کابینت ممبران کرم طلایی ، می‌توانید فضایی دلباز و روشن را تجربه کنید. رنگ کرم، از جمله رنگ‌های خنثی و روشن است که نور را به خود جذب نمی‌کند و آن را مجددا به محیط بازتاب می‌دهد. بنابراین با انتخاب این کابینت، می‌توانید به داشتن آشپزخانه‌ای دلباز و روشن خوش‌بین باشید.

  • نمایی باشکوه و سلطنتی :

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، کابینت ممبران کرم طلایی نمادی از تجمل و اشرافیت است و اگر شما طرفدار چنین سبکی در آشپزخانه خود هستید، با انتخاب این کابینت‌ها به راحتی می‌توانید به هدف خود دست یابید.

  • چیدمانی ملایم و خنثی

ترکیب رنگ کرم با طلایی، اختلاف رنگی زیادی با یکدیگر ندارند. اگر بخواهیم به زبان ساده‌تر توضیح دهیم، باید بگوییم این دو رنگ، مانند طلایی و مشکی، دارای تضاد رنگی نیستند! عدم وجود تضاد رنگی و هماهنگی بیشتری که بین کرم و طلایی وجود دارد، باعث هارمونی بیشتر این کابینت‌ها شده است و شما از داشتن این کابینت‌ها به زودی خسته و دلزده نمی‌شوید.

وجود کابینت‌هایی با اختلاف و تضاد رنگی، یا کابینت‌هایی که در آن‌ها از رنگ‌های تند و خاص استفاده شده است، در بازه‌های زمانی کوتاه مخاطب را خسته کرده و باعث می‌شود فرد از حضور در این فضا، احساس خستگی و نارضایتی داشته باشد. اما کابینت ممبران کرم طلایی ، به دلیل سازگاری بیشتر و اینکه ترکیب رنگی خنثی و متمایل به گرم به حساب می‌آيند، باعث آرامش شما خواهند شد.

  • ایجاد فضایی کلاسیک و صمیمی

به طور عمومی، سبک کلاسیک و نئوکلاسیک در دکوراسیون خانه و آشپزخانه، باعث صمیمیت و ایجاد فضایی گرم‌تر نسبت به سبک مدرن می‌شوند. با انتخاب کابینت ممبران کرم طلایی در سبک کلاسیک ، فضایی گرم و صمیمی را می‌توانید در آشپزخانه ایجاد کنید، خاصه آنکه رنگ کرم و طلایی، به صمیمیت و گرمای محیط نیز بیشتر کمک خواهد کرد.

 

  • کابینتی اقتصادی و با قیمت مناسب

کابینت‌های کلاسیک و نئوکلاسیک معمولا از دو متریال، چوب یا ممبران ساخته می‌شوند. اگر چه چوب طبیعی، نسبت به کابینت ممبران، به مراتب کابینت ارزشمندتر و نفیس‌تری محسوب می‌شود، اما چوب ماده‌ای گران‌قیمت و کمیاب است و هزینه‌ی ساخت و نصب یک کابینت چوبی، علاوه بر این که بسیار دشوار و زمان‌تر است، بسیار گرانقیمت‌ نیز تمام می‌شود.

کابینت ممبران با شرایطی تقریبا مشابه، می‌تواند همان نمای کابینت کلاسیک را در آشپزخانه ایجاد کند، بدون اینکه لازم باشد هزینه‌ی بسیار زیادی بابت یک کابینت چوبی کلاسیک بپردازید! قیمت کابینت ممبران نسبت به کابینت‌های چوبی سبک کلاسیک، بسیار ارزان‌تر است و اگر بهای آن را بخواهیم با کابینت ام‌دی‌اف مقایسه کنیم، باید بگوییم کمی از کابینت ام‌دی‌اف گران‌قیمت‌تر است.

  • مقاوم در برابر شرایط محیطی و ضد رطوبت

روکش پی‌وی‌سی که بر روی کابینت ممبران کشیده می‌شود، ضد آب و رطوبت است و باعث می‌شود کابینت ممبران، کابینتی مقاوم در برابر آب و سایر شرایط محیطی باشد. البته این بدان معنا نیست که شما می‌توانید کابینت‌های خود را به طور کامل بشویید یا در آب فرو ببرید!

کابینت ممبران، نسبت به سایر انواع کابینت آشپزخانه، در برابر آب بسیار مقاوم‌تر و با دوام‌تر است و حرارت و گرما را به راحتی تاب می‌آورد و شما ازین کابینت می‌توانید در زیر سینک ظرف‌شویی، کابینت گازی، کابینت بالای هود و سایر قسمت‌های آشپزخانه استفاده کنید.

  • ممبران و همه‌ی سبک‌ها

کابینت ممبران کرم طلایی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای خانه و آشپزخانه‌ی شما با هر سبک و سلیقه و مدلی باشد و شما محدودیتی ازین نظر نخواهید داشت. کابینت ممبران از جمله کابینت‌هایی است که آن را می‌توانید در همه‌ی سبک‌های آشپزخانه، از جمله سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و کابینت مدرن بکار ببرید. البته همانطور که اشاره شد، رنگ طلایی یکی از رنگ‌هایی است که بیشتر در سبک کلاسیک کاربرد دارد و حضور آن در سبک مدرن چندان متداول نیست!

  • مناسب برای اکثر فضاها

کابینت ممبران کرم طلایی می‌تواند برای آشپزخانه‌های کوچک، متوسط و بزرگ مناسب باشد. از خصوصیات رنگ‌های روشن مانند کرم، این است که با بازتابش نور بیشتر، باعث انبساط فضا می‌شوند و اگر فضای آشپزخانه شما کوچک باشد، می‌توانید با استفاده ازین رنگ، فضا را بزرگتر و دلبازتر نشان دهید.

البته اگر فضای آشپزخانه‌ی شما خیلی کوچک و نقلی است، بهتر است از سبک کلاسیک برای آشپزخانه خود استفاده نکنید؛ زیرا این سبک مناسب آشپزخانه‌های بزرگ و متوسط است.

ویژگی‌های بارز کابینت ممبران کرم طلایی

سخن پایانی

کابینت کرم طلایی از جمله رنگ‌های زیبا و خوش ترکیب در آشپزخانه است. این ترکیب رنگ، در هر سبکی که به کار برود، باعث القا حس گرما و صمیمیت می‌شود و لاکچری بودن را در ذهن بیننده تداعی می‌کند. استفاده از وسایل قهوه‌ای، رنگ چوب، نسکافه‌ای، بژ، مشکی و طلایی در آشپزخانه‌های کرم طلایی خوش می‌نشیند و از بهترین گزینه‌ها برای رنگ مکمل محسوب می‌شود. یکی دیگر از مزایای استفاده از رنگ طلایی در کنار کابینت‌های کرم رنگ، بی‌شمار بودن تجهیزات طلایی است؛ شما به راحتی می‌توانید، شیرآلات، سینک ظرفشویی، دستگیره‌های کابینت، ظروف، لوستر، صندلی و حتی قاشق و چنگال‌ها را با این ترکیب رنگی جذاب و لاکچری هماهنگ کنید.

امتیاز بدید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *