کابینت نئوکلاسیک سفید

کابینت نئوکلاسیک سفید

کابینت نئوکلاسیک سفید

رنگ سفید پر طرفدارترین نمونه از کابینت سبک نئوکلاسیک است. این کابینت با دستگیره‌های مشکی، طلایی، مسی، رنگ چوب و مدل‌های سرامیکی بسیار زیبا شده و زیبایی خود را به خوبی نشان می‌دهد. در آشپزخانه‌هایی که کابینت نئوکلاسیک سفید تعبیه می‌شود، معمولا از یک یا دو مدل کابینت ویترینی نیز استفاده می‌شود تا بتوان از وسایل تزئینی برای تکمیل جلوه‌ی بصری آشپزخانه استفاده نمود. کابینت نئوکلاسیک سفید را با انواع متریال، از جمله چوب طبیعی، کابینت انزو، ممبران و انواع کابینت‌های رنگ می‌توان سفارش داد. کانترهای چوبی، طرح چوب، سنگ یا سنگ مصنوعی از بهترین گزینه‌ها به عنوان صفحه‌ی روکابینتی برای چنین آشپزخانه‌ای هستند.

کابینت نئوکلاسیک و جذابیت‌های بصری

مدل کابینت نئوکلاسیک سفید

قیمت کابینت نئوکلاسیک

از ویژگی‌های مثبت کابینت نئوکلاسیک سفید آن است که شما می‌توانید با متریال مختلف آن را بسازید. تقریبا همه‌ی متریالی که در صنعت کابینت‌سازی به کار می‌روند رنگ سفید را دارند و دست شما باز است تا با توجه به شرایط آشپزخانه و بودجه مدل و جنس کابینت آشپزخانه را انتخاب کنید. از نظر مدل درب‌ها، بیشترین تنوع در این سبک وجود دارد که تقریبا هر مدلی را پوشش می‌دهد. زیبایی آشپزخانه نئوکلاسیک شما با تعبیه پرده‌هایی به همین سبک و پنجره‌های مشبک به اوج می‌رسد بنابراین این گزینه را از یاد نبرید.

مزایای کابینت نئوکلاسیک سفید

استفاده از رنگ سفید در همه‌ی سبک‌ها مزیت‌ها و قابلیت‌های فراوانی دارد که مهم‌ترین آن بزرگتر دیده شدن فضای آشپزخانه است. اگر پلان آشپزخانه‌تان کوچک است و تمایل دارید که از کابینت‌های سنتی و کلاسیک استفاده کنید، کابینت نئوکلاسیک سفید بهترین گزینه برایتان خواهد بود. این مدل، آشپزخانه‌تان را دلباز و روشن نشان می‌دهد و باعث می‌شود حس پاکیزگی و طراوات در جای جای محیط آشپزخانه در جریان باشد. با توجه به سلیقه و نظرتان می‌توانید انواع دستگیره را برای این کابینت انتخاب کنید. در انتخاب وسایل برقی آشپزخانه نیز محدودیتی نخواهید داشت. همچنین می‌توانید از اکسسوری‌های تزئینی زیبا و جذاب که مطابق سلیقه‌تان باشد برای کابینت‌های سفید سبک نئوکلاسیک استفاده کنید. 

معایب کابینت نئوکلاسیک سفید

نیاز به تمیز کاری مداوم از مهم‌ترین معایب کابینت‌های سفید رنگ است. در سبک نئوکلاسیک با توجه به حکاکی‌هایی که بر روی درب‌های کابینت وجود دارد، نیاز به تمیز کاری کمی بیشتر است؛ زیرا قسمت‌های برجسته و فرورفته میزبان خوبی برای نشستن ذرات چربی و گرد و خاک هستند. کابینت‌های نئوکلاسیک تنها با چیدمان کلاسیک و نئوکلاسیک همخوانی دارند و نباید با دکوراسیون مدرن به کار روند؛ بنابراین اگر چیدمان وسایل منزل‌تان مدرن است، از کابینت‌های مدرن، مانند ام دی اف یا هایگلاس استفاده کنید.

طرح‌های کابینت نئوکلاسیک سفید

سبک کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک سفید را می‌توان به صورت ساده و سفید تنها سفارش داد یا از رنگ‌های مکمل برای آن استفاده کرد. با توجه به این که سفید قابلیت انطباق با همه‌ی رنگ‌ها را دارد، برای انتخاب رنگ دوم مانعی نخواهید داشت. از پرکاربردترین رنگ‌ها و طرح‌هایی که در این مدل کابینت کاربرد دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کابینت نئوکلاسیک سفید و رنگ چوب
  • کابینت نئوکلاسیک سفید و طلایی
  • کابینت نئوکلاسیک سفید و خاکستری
  • کابینت نئوکلاسیک سفید و سبز

 

 

چگونه آشپزخانه‌ای با کابینت نئوکلاسیک سفید طراحی کنیم؟

کابینت نئوکلاسیک سفید ، یکی از رایج‌ترین رنگ‌های این نمونه از کابینت آشپزخانه است. رنگ سفید از دیرباز مورد علاقه و توجه بشر بوده است و امروزه نیز، بسیار مورد توجه و پسند طراحان و سلایق مختلف قرار دارد.

با توجه به کوچک‌ بودن خانه‌های آپارتمانی، رنگ سفید یکی از معدود رنگ‌هایی است که نور را به خوبی انعکاس می‌دهد و باعث می‌شود فضای منزل، روشن و دلباز به نظر برسد. همچنین رنگ سفید، با سلیقه‌ی همگان هم‌خوانی دارد و به راحتی با سایر رنگ‌های چیدمان سِت می‌شود؛ پس پر بیراه نیست اگر بگوییم محبوب‌ترین رنگ کابینت نئوکلاسیک سفید است.

اگر تمایل به استفاده از سبک کابینت نئوکلاسیک دارید، رنگ‌هایی مانند خاکستری روشن، شیری، سفید، خاکستری تیره، قهوه‌ای روشن و تیره، بژ، آبی روشن و سبز پسته‌ای روشن، از رنگ‌های متداولی هستند که در این سبک استفاده می‌شود، اما همانطور که گفته شد خانواده‌ی رنگی سفید، پر کاربردترین رنگی هستند که برای این کابینت به کار می‌رود.محبوب‌ترین رنگ کابینت نئوکلاسیک سفید است

استفاده از رنگ سفید، فضای آشپزخانه‌تان را بزرگتر نشان می‌دهد و باعث می‌شود نور بازتاب بیشتری در محیط داشته باشد، همچنین احساس پاکیزگی و تمیزی در چنین آشپزخانه‌ای بیشتر به چشم می‌آید. بنابراین اگر محیط آشپزخانه‌تان کوچک است، کابینت نئوکلاسیک سفید را به عنوان یک گزینه‌ی شاخص، از یاد نبرید!

اگر تمایل دارید از کابینت‌ با رنگِ ترکیبی یا چندرنگ استفاده کنید، رنگ سفید این قابلیت را دارد که با انواع رنگ‌های مورد نظر شما، هماهنگ شود. به عنوان مثال، اگر به استفاده از رنگ‌های تیره مانند قهوه‌ای سوخته علاقمند هستید، اما از نظر متراژ آشپزخانه دچار محدودیت هستید، می‌توانید قسمت پایینی آشپزخانه، یعنی کابینت‌های ردیف پایینی را قهوه‌ای تیره (یا هر رنگ دیگری که تمایل دارید) نمایید و قسمت‌های بالایی آشپزخانه را به رنگ روشنی مانند سفید در آورید.

یا در مثالی دیگر، اگر آشپزخانه‌تان دارای جزیره است، دست شما باز است تا کابینت جزیره را تیره انتخاب کنید و سایر قسمت‌های آشپزخانه، مانند کابینت‌ها، دیوارها و کاشی‌ بین کابینتی را به رنگ روشنی مانند سفید انتخاب کنید. به دلیل آنکه جزیره در مرکزیت آشپزخانه است، توجه را به سمت خود جذب می‌کند و رنگ آن، توی چشم می‌زند و رنگ غالب فضا را به خود اختصاص می‌دهد.

چرا کابینت نئوکلاسیک سفید پر طرفدار است؟

کابینت‌های رنگ روشن و به طور خاص، رنگ سفید، در همه‌ی سبک‌های کابینت آشپزخانه، بسیار پر طرفدارد هستند. در سبک نئوکلاسیک نیز، رنگ سفید ، رنگی شاخص و مورد توجه است و دلایل آن را می‌توان موارد زیر ذکر کرد:

  • کابینت نئوکلاسیک سفید رنگ، مناسب برای آشپزخانه‌های کوچک و بزرگ است.
  • کابینت نئوکلاسیک سفید با رنگ‌های دیگر، کنتراست و تضاد رنگی ایجاد می‌کند، به عنوان مثال اگر از ترکیب تمام سفید خوشتان نمی‌آید، با انتخاب کانتر و سنگ کابینت تیره رنگ، می‌توانید یکنواختی فضا را بشکنید و کنتراست رنگی لازم را در فضا ایجاد کنید.
  • رنگ سفید، همواره مورد توجه است و هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد.
  • رنگ سفید، حس تمیزی و پاکی را بیشتر در آشپزخانه تداعی می‌کند و به مخاطب این حس را می‌دهد که فضای آشپزخانه تمیز و مرتب است.
  • تزئینات و اشیاء دکوری در کابینت نئوکلاسیک سفید ، بیشتر خود را نشان می‌دهند؛ به عنوان مثال، اگر چند گلدان کوچک یا ظروف تزئینی داشته باشیم، در آشپزخانه‌ی سفید رنگ، شاخص‌تر به نظر می‌آیند.قیمت کابینت نئوکلاسیک

سخن پایانی :

خوشبختانه سبک‌های کابینت آشپزخانه بسیار متنوع است و مشتریان می‌توانند از طرح‌ها و مدل‌های مختلف در رنگ و سبک دلخواه‌شان انتخاب کنند.

یکی از مواردی که در انتخاب کابینت آشپزخانه حائز اهمیت است، هماهنگی اجزای دکوراسیون منزل است. به عنوان نمونه، اگر سبک نئوکلاسیک، سبک مورد پسند شماست، الزاما باید وسایل خانه را به این سبک انتخاب کنید و یا سبک کابینت‌ها را، متناسب با وسایل منزل‌تان سفارش دهید.

هماهنگی لوازم و وسایل خانه و آشپزخانه با دکوراسیون منزل، مهم‌تر از انتخاب سبک و مدل وسایل یا کابینت‌های آشپزخانه است و ناهماهنگی در آن، می‌تواند زیبایی و کیفیت نهایی کار را به طور جدی تحت تاثیر قرار دهد.

امیدواریم آنچه درباره‌ی سبک نئوکلاسیک و همچنین کابینت نئوکلاسیک سفید ارائه شد، مورد قبول‌ واقع شده باشد. ازین که همراه آکس چوب بوده‌اید از شما سپاسگزاریم.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *