کابینت ممبران سفید طلایی

چگونه می توان از زیبایی و دکوراسیون یک خانه سخن گفت و اسمی از کابینت های آن نیاورد یا تاثیر آن را در نظر نگرفت؟ بدون شک کابینت ها، اصلی ترین نقش را در زیبایی آشپزخانه ایفا می کنند و می توانند از آشپزخانه شما، یک فضای رویایی بسازند. جای بسی خوشبختی است که با پیشرفت تکنولوژی می توانید هر مدل و طرحی از کابینت را بخواهید، برای منزل تان سفارش دهید!

از کابینت های ساده و مدرن رنگارنگ گرفته تا کابینت های طراحی شده به سبک کلاسیک، وزین و با وقار! اگر چه افراد بی شماری هستند که طرفدار مدل های اسپرت و جدید کابینت هستند، اما افراد بسیاری زیادی دیگری نیز هستند که سبک کلاسیک را به دلیل اصالت و اشرافیت آن بیشتر می پسندند و ترجیح می دهند، فضای منزل آن ها هنوز بوی نوستالژیک و خاطره انگیز روزگار گذشته را بدهد.طراحی کابینت ممبران سفید طلایی در مدل کابینت آشپزخانه L شکلکابینت ممبران سفید طلایی ، جدیدترین رنگ سبک کلاسیککابینت ممبران سفید طلایی ، یادگاری چند هزار سالهکابینت ممبران سفید طلایی تنوع بالایی دارد

کابینت ممبران سفید طلایی ، رنگی مناسب برای فضاهای کوچک و بزرگ:

زمانی که فضای آشپزخانه شما بزرگ است، انتخاب های فراوانی در رنگ کابینت خواهید داشت. می توانید از رنگ های تیره مانند مشکی یا قهوه ای سوخته استفاده کنید. یا از رنگ های روشن تر مانند قهوه ای، فندقی یا حتی سفید و طوسی استفاده کنید. مشکل از جایی ایجاد می شود که فضای آشپزخانه شما کوچک است و یا نور کافی ندارید.

به شما این نوید را می دهیم که یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی آشپزخانه ی کوچک شما، کابینت ممبران سفید طلایی است. رنگ سفید باعث باز تر شدن فضا و بزرگ تر به نظر رسیدن آن می شود. همچنین به دلیل بازتاب نور بالاتری که نسبت به سایر رنگ ها دارد، می تواند فضای آشپزخانه شما را روشن تر و دلباز تر نشان دهد. بنابراین اگر سبک کلاسیک را برای آشپزخانه خود پسندیده اید و فضای کوچکی دارید، به شما کابینت ممبران سفید طلایی را پیشنهاد می دهیم.

رنگ سفید طلایی کابینت ممبران مناسب برای فضاهای کوچکچرا کابینت ممبران سفید طلایی پر طرفدار است؟

رنگ طلایی معمولا نشان از تجمل ،ثروت و در عین حال کلاسیک بودن یک فضا را می رساند . زمان زیادی استفاده از این رنگ در طراحی دکوراسیون منزل فراگیر بود اما در حال حاضر برای افرادی با سلیقه کلاسیک و سلطنتی این رنگ در منبت کاری های آشپزخانه مثل سرستون ها و گل های تزئینی به کار میرود.

این رنگ در کنار رنگ آرام سفید یک ترکیب رنگ فوق العاده را به شما می دهد زیرا همچون سفید رنگی در عین حال درخشنده ولی ارام است و چون برا پایه رنپ زرد می باشد گرمی و صمیمیت نیز به فضای شما اضافه می کند

سر ستون منبت طلایی در مدل کابینت آشپزخانه ممبران آکس چوب

شاید اصلی ترین دلیل برای محبوبیت کابینت ممبران سفید طلایی را، واضح بودن جزئیات در آن دانست. کابینت ممبران، کابینتی با سبک کلاسیک است و بارز ترین ویژگی سبک کلاسیک، استفاده از جزئیات و تزئینات فراوان در طراحی آن است. اغلب کسانی که سبک کلاسیک را برای فضای منزل خود می پسندند، ترجیح می دهند جزئیات به بهترین شکل ممکن در کابینت های آن ها به چشم بیاید و هیچ ترکیب رنگی مانند سفید و طلایی نمی تواند جزئیات و کنده کاری های کابینت را به رخ بیننده بکشاند.

آکس چوب تولید کننده بهترین کابینت ممبران سفید طلاییسخن آخر:

شما می توانید با انتخاب کابینت ممبران سفید طلایی خانه ای شبیه به یک کاخ اشرافی برای خود بسازید. افراد بسیاری هستند که رنگ سفید را به تنهایی برای کابینت یا دکوراسیون منزل خود نمی پسندند، اگر شما هم در این دسته جای دارید، می توانید با ترکیب رنگ طلایی به میزان سلیقه خود، گرمی و شکوه بسیاری را به آشپزخانه خود ببخشید و از خانه ای رویایی که برای خود پدید آورده اید نهایت لذت را ببرید. امیدواریم این محتوا برای شما سودمند باشد و توانسته باشیم در انتخاب رنگ و مدل کابینت به شما یاری رسانده باشیم. ازین که همراه  آکس چوب بوده اید، از شما سپاسگزاریم.

امتیاز بدید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *