جدیدترین کابینت آشپزخانه / چهار نمونه از جدیدترین مدل کابینت‌

جدیدترین کابینت

یک آشپزخانه زیبا و جذاب، آرزوی هر خانم و آقایی است که مسئولیت کارهای خانه و آشپزخانه را بر عهده گرفته است. هر سال، انواع مدل‌ها و طرح‌های کابینت‌ها به بازار عرضه می‌شود که می‌توانند چهره‌ای جدید و منحصربفرد به خانه و آشپزخانه‌ی ما ببخشند. کابینت‌ها، اصلی‌ترین و مهم‌ترین اجزای آشپزخانه هستند و بار اصلی دکوراسیون آشپزخانه را بر عهده دارند زیرا سهم زیادی از فضا به وسیله‌ی کابینت‌ها پوشش داده می‌شود؛ بنابراین در انتخاب و خرید کابینت آشپزخانه ، باید با دقت و وسواس بیشتری دست به عمل بزنید و از انتخاب‌های شتاب‌زده پرهیز کنید. اگر قصد دارید کابینت‌های منزل‌تان را تعویض کنید و یا به منزل جدیدی وارد شده‌اید و قصد دارید از اول آن را کابینت‌کاری کنید، احتمالا در سایت‌های اینترنتی و آلبوم‌ فروشگاه‌های کابینت، به دنبال جدیدترین کابینت و مدل‌های سال می‌گردید. ما در این محتوا از وب‌سایت آکس چوب قصد داریم جدیدترین نمونه‌های کابینت که اخیرا در پروژه‌های آکس چوب کار شده‌ اند را به شما معرفی کنیم. از شما دعوت می‌کنیم همراه این محتوا باشید:

جدیدترین کابینت های کار شده در شرکت آکس چوب

  • مدل کابینت نئو کلاسیک خاکستری ؛ کار شده در پروژه شماره AUX220

این مدل کابینت در یک آشپزخانه نسبتا بزرگ کار شده است و سبک کلی آشپزخانه و کابینت‌ها، نئوکلاسیک است. رنگ کابینت‌ها طوسی کار شده است که رنگی خنثی است و باعث می‌شود قدرت انطباق و رنگ‌پذیری دکوراسیون آشپزخانه با سایر اجزای منزل بیشتر باشد.

یکی از مزیت‌های این آشپزخانه، ارتفاع بلند کابینت‌ها است که تا سقف امتداد دارند و فضای بسیار زیادی را برای چیدمان و سازماندهی وسایل و لوازم آشپزخانه، در اختیار مشتری قرار می‌دهد. از دیگر مزیت‌های چنین کابینت‌هایی بلند و کشیده، این است که نیاز نیست در بازه‌های زمانی کوتاه، بالای کابینت‌ها را تمیز کنید، زیرا دیگر فضایی برای انباشته‌ شدن چربی و ذرات گرد و خاک باقی نمی‌ماند.

به دلیل ارتفاع بلند کابینت‌ها، از نورهای مخفی به جای چراغ‌های آویزی و لوستر استفاده شده است تا فضای عمومی آشپزخانه چندان شلوغ به نظر نرسد.

پروژه اکس نئوکلاسیکهمانطور که مشاهده می‌کنید، کابینت‌های آشپزخانه بسیار کاربردی هستند و آشپزخانه دارای دو نوع کابینت سوپر مارکت نیز هست که یک مدل آن، در شیشه‌ای است. بنا به درخواست مشتری، کابینت سوپری می‌تواند دارای اکسسوری و مخصوص انبار کردن موارد خوراکی باشد و یا از نوع ساده‌ی آن انتخاب شده باشد که در این صورت، تنها قفسه‌بندی شده و مشتری می‌تواند مطابق میل خود، انواع وسایل برقی یا ظروف را درون آن جای دهد.

یکی از نقاط اتکاء در این آشپزخانه، قاب‌بندی مناسب گاز است که باعث می‌شود ذرات چربی به اطراف گاز و کانتر کابینت‌ها پرتاب نشود؛ همچنین با این سبک، شما جای مناسبی برای نگهداری ادویه‌جات و بطری‌های روغن خواهید داشت.

همانطور که میبینیم، در این آشپزخانه، هود در قابی از جنس بدنه‌ی کابینت‌ها پنهان شده است که این مساله از مشخصات سبک نئوکلاسیک است و نباید هود و متعلقات آن نمایان باشد.

مثلث آشپزخانه، یعنی سینک ظرف‌شویی، اجاق گاز و محل قرارگیری یخچال به درستی قرار گرفته‌اند که باعث می‌شود امنیت و راحتی کار برای مشتری فراهم باشد. قرینه‌سازی که از دیگر مشخصه‌های سبک نئوکلاسیک است، در این آشپزخانه در نظر گرفته شده است و کابینت‌های ویترینی برای زیباسازی بیشتر آشپزخانه لحاظ شده است.

صفحه‌ی روکابینتی و کاشی بین کابینتی، به رنگ سفید براق انتخاب شده است تا نور را بیشتر منعکس سازد و باعث روشنایی بیشتر فضا شود. جنس کانتر، سنگ است و رنگ آن، همخوانی بسیار زیادی با رنگ کاشی بین کابینتی دارد. انتخاب رنگ سفید، از تیرگی رنگ کابینت‌ها می‌کاهد و باعث می‌شود نور انعکاس بیشتری در کانتر آشپزخانه داشته باشد.

مدل کابینت نئوکلاسیک آکس چوباین مدل کابینت، قابلیت اجرا در آشپزخانه‌های بزرگ، متوسط و در مقیاس ساده‌تر در آشپزخانه‌های نسبتا کوچک را نیز دارد. جنس کابینت ممبران است و تنوع رنگی آن بالاست. در صورتی که این مدل کابینت را می‌پسندید، در آشپزخانه‌های کوچک، می‌توانید از رنگ‌های روشن‌تر مانند سفید یا خاکستری روشن استفاده کنید و یا از رنگ‌های گرم‌تر مانند قهوه‌ای روشن استفاده کنید.

مدل کابینت نئوکلاسیک ممبران ؛ کار شده در پروژه AUX215

سبک کابینت‌های این پروژه نیز نئوکلاسیک است و از رنگ‌های روشن و خنثی در آن استفاده شده است. کف‌پوش‌ این آشپزخانه روشن است، بنابراین برای هماهنگی بیشتر، کابینت‌ها نیز در این تناژ رنگی انتخاب شده‌اند.

ترکیب رنگی کابینت‌ها در این آشپزخانه، سفید،کرم و بژ تیره است. این ترکیب رنگی خنثی و بسیار ایده‌آل است زیرا نور را به خوبی به محیط منعکس می‌سازد و در عین حالی که تماما از رنگ‌های روشن تشکیل شده است، کنتراست رنگی فوق‌العاده‌ زیبایی نیز دارد. کاشی بین کابینتی و صفحه‌ی روکابینتی این مدل، سفید کار شده است، که باعث ایجاد هماهنگی بیشتر و همخوانی بین دو ردیف بالایی و پایینی کابینت شده است.

مدل کابینت اکس نئوکلاسیک 215همانطور که مشاهده می‌کنید این سبک آشپزخانه، از یک ردیف کابینت آشپزخانه تشکیل شده است که به مدل آشپزخانه‌ی بلند و کشیده مشهور است. در این مدل برای بهینه‌سازی فضا، کابینت‌ها، بلند کار شده‌اند و تا سقف امتداد دارند؛ این مدل کابینت‌های کشیده و بلند که از جدیدترین کابینت های کار شده می‌باشد، باعث می‌شود فضای بیشتری در اختیار مشتری باشد تا چیدمان منظم‌تر و به سامان‌تری داشته باشد.

در این آشپزخانه از چند کابینت سوپری استفاده شده است تا مشتری بتواند خوراکی و مواد سوپرمارکتی را درون آن سازماندهی کند و یا در صورتی که دوست دارد، وسایل و لوازم اضافی را درون آن، جایگیری نماید. همانطور که اشاره شد، بنا به تمایل مشتری، می‌توان کابینت سوپری را با اکسسوری یا فاقد آن تعبیه کرد.

  • مدل کابینت ممبران سفید نئوکلاسیک ؛ کار شده در پروژه AUX260

این مدل کابینت ممبران زیبا با روکش سفید، یکی از زیباترین و جدیدترین کابینت مدل نئوکلاسیک است که می‌تواند برای انواع آشپزخانه‌های بزرگ، متوسط و کوچک مناسب باشد. رنگ سفید کابینت‌ با کانتر سفید باعث شده است، روشنایی فوق‌العاده‌ای در آشپزخانه در جریان باشد. نورپردازی کار شده در این آشپزخانه فوق‌العاده است. از زیر کابینت‌های ردیف بالایی و سقف، نورهای مخفی به درون آشپزخانه می‌تابد و بازتاب آن در رنگ سفید آشپزخانه، باعث شده است که فضایی دلباز در انتظار اهالی خانه ابشد.

کف‌پوش آشپزخانه ماسه‌ای روشن است و برای هماهنگی بیشتر، کاشی‌های بین کابینتی نیز ازین رنگ انتخاب شده است تا هارمونی لازم بین اجزای آشپزخانه وجود داشته باشد.

کابینت نئوکلاسیک اکس با جزیره دو رنگهمانطور که مشاهده می‌کنید این آشپزخانه دارای یک کانتر جزیره متحرک است و کنتراست رنگی فوق‌العاده‌ای با رنگ آشپزخانه و دیوارها دارد. بدنه‌ی کابینت جزیره ، ذغالی مات انتخاب شده و برای ایجاد جلوه‌ی بصری بیشتر و ایجاد فضایی صمیمی‌تر، کانتر جزیره، چوبی انتخاب شده است.

پنجره‌ی سراسری در این آشپزخانه باعث شده است  عنصر جاندار طبیعت در این آشپزخانه، نمود ویژه‌ای داشته باشد و پربیراه نیست که طراح کابینت، از کانتر چوبی برای قسمت جزیره استفاده کرده است.

انتخاب دستگیره‌های سیاه‌رنگ، یکی از زیباترین نمونه‌هایی است که می‌توان برای کابینت نئوکلاسیک سفید انتخاب کرد، زیرا هم کنتراست رنگی ساده‌ و جذابی دارد و هم بسیار چشم‌گیر و دلنواز است و در این مورد خاص، با کانتر جزیره نیز هماهنگی و هم‌خوانی نیز دارد.

این مدل آشپزخانه ، از متریال ممبران تشکیل شده است و مانند نمونه‌های قبلی، مقاوم در برابر رطوبت و آب می‌باشد.

  • مدل کابینت نئوکلاسیک آبی تیره ؛ کار شده در پروژه AUX262

بهتر است کمی از رنگ‌های خنثی فاصله بگیریم و به سراغ مدل‌های خوش آب و رنگ‌تری از کابینت ممبران و سبک نئوکلاسیک برویم. نمونه‌ای که معرفی می‌شود از جدیدترین کابینت در سال ۲۰۲۰  ، الهام گرفته است زیرا همانطور که می‌دانید رنگ ترند سال ۲۰۲۰ ،  آبی نفتی تیره بوده است.

در این آشپزخانه، رنگ کابینت‌ها آبی تیره است و کانتر و کاشی بین کابینتی، سفید انتخاب شده است تا از سردی و تیرگی فضا بکاهد. بارها گفته‌ایم که در انتخاب رنگ‌های تیره باید هوشمندانه عمل کنید و طوری فضا را چیدمان کنید که فضا به تعادل و روشنایی نزدیک‌تر باشد که خوشبختانه در این آشپزخانه، این اصل رعایت شده است.

کابین آبی تیره نئوکلاسیکنمود بیشتر این مساله را می‌توان در کابینت ویترینی و بار کوچک درون آشپزخانه ببینیم که با نور زرد رنگی روشن شده است؛ این نور زرد رنگ که در زیر کابینت‌های ردیف بالایی نیز وجود دارد، از شدت سردی و تیرگی فضا، می‌کاهد. همچنین، سقف آشپزخانه با چوب‌های قهوه‌ای تزئین شده است که این مساله به نوبه‌ی خود باعث می‌شود فضا به سمت گرمی، گرایش بیشتری داشته باشد.

همانطور که مشاهده می‌کنید کانتر کابینت‌ها با چراغ‌های زیر کابینتی روشن شده‌اند و با وجود تیرگی کابینت‌ها، ما با یک آشپزخانه‌ نسبتا دلباز مواجه هستیم. سطح زیرین کابینت‌های ردیف بالایی نیز به رنگ چوب، دیزاین شده که این مساله به نوبه‌ی خود، یک زیبایی و گرمای خاص و منحصربفردی را در آشپزخانه به وجود می‌آورد که نمونه‌ی آن را در کمتر آشپزخانه‌ای می‌توان دید.

به جرات می‌توان گفت اگر چه در این آشپزخانه از رنگ آبی تیره که رنگی تیره و سرد است استفاده شده است، اما ما فضایی دلگیر و بسته نمی‌بینیم که علت آن، نورپردازی عالی و ترکیب رنگ‌های مکمل آشپزخانه است که توانسته به خوبی سردی فضا را بشکند.

وجود یک جزیره‌ سفید با صفحه‌ی روکابینتی چوبی، یکی دیگر از آیتم‌هایی است که باعث شده زیبایی و رنگ روشن در این آشپزخانه نمود بیشتری داشته باشد و در عین حال، سبک و سیاق آن، جدید و امروزی باشد.

سبک کلی این آشپزخانه، نئوکلاسیک است و کابینت‌ها، از متریال ممبران تشکیل شده‌اند.

کابینت نئوکلاسیک با نورپردازی

انتخاب و خرید کابینت و تم و مدل آن، یک انتخاب شخصی و سلیقه‌ای است؛ اگر چه در انتخاب مدل کابینت لازم است از نظر کارشناسان و طراحان داخلی ساختمان نیز کمک بگیرید تا یک انتخاب بی‌نقص و عالی داشته باشید.

هر مدل کابینت در کنار زیبایی و مزایایی که دارد، ممکن است برای یک مدل آشپزخانه مناسب باشد و یا ممکن است بنا بر ویژگی‌های محیطی یک خانه، چندان مناسب نباشد، اما در نهایت، این شما هستید که باید با سنجیدن همه‌ی جوانب کار، یک انتخاب هوشمندانه و متناسب داشته باشید.

ازین که تا پایان همراه این محتوا در وب‌سایت آکس چوب بوده‌اید از شما سپاسگزاریم.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

Comments (1)

  • جدیدترین طرح کابینت در سال 2022 | Reply

    […] خلاقیت طراحان فاکتور مهمی در طراحی‌های جدیدترین کابینت آشپزخانه است. تناسب طراحی‌ جدید با نیاز بازار و مشتری، تغییرات […]

    دی ۳, ۱۴۰۱ at ۱۰:۴۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *