کابینت ام دی اف سفید مشکی ؛ کابینتی با ویژگی های منحصر بفرد برای آشپزخانه!

کابینت ها نقش تعیین کننده ای در دکوراسیون داخلی آشپزخانه و حتی منزل دارند. امروزه بیشتر آشپزخانه های به شکل اوپن ساخته می شوند و کابینت ها از دورن سالن پذیرایی و اتاق نشمین، به راحتی قابل رویت هستند. بنابراین وجود رنگ، طراحی و جنس مناسب کابینت، نقش مهمی در زیبایی منزل ایفا می کند.

آکس چوب در این محتوا قصد دارد یکی از مدرن ترین ترکیب های رنگ کابینت آشپزخانه را به شما معرفی کند. کابینت ام دی اف سفید مشکی ، توجه بسیاری از طراحان و خریداران را به سمت خود جلب کرده و به علت مدرن بودن و تضاد رنگی که در ذات سفید و مشکی وجود دارد، طرفداران بیشماری دارد. با ما همراه باشید تا بیشتر از خصوصیات کابینت mdf سفید مشکی با شما سخن بگوییم:

کابینت mdf سفید مشکی مدرنکابینت ام دی اف، گزینه ای مناسب برای آشپزخانه :

پیش از آن که راجع به کابینت ام دی اف سفید مشکی سخنی بگوییم، مایلیم راجع به خود کابیت ام دی اف، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم:

  • اگر به دنبال کابینت با دوام و در عین حال اقتصادی می گردید، که مراحل طراحی، ساخت و تولید آن، هزینه ی زیادی بر دوش تان نگذارد و در عین حال جلوه ی زیبا و مدرن بودن خود را نیز داشته باشد، به سراغ متریال ام دی اف بروید.
  • ام دی اف، از تراشه های زائد و خرد شده چوب که به وسیله ی یک چسب قوی به یکدیگر چسبیده اند، تشکیل شده است.
  • کابینت ام دی اف از نظر اقتصادی به صرفه است و از نظر قیمت در رنج متوسط قرار دارد و به همین علت نزد کابینت سازان به کابینت اقتصادی مشهور است.
  • از نظر کارایی و دوام، ام دی اف متریال خوبی ست. نسبت به هزینه ای که بابت آن پرداخت می کنید، دوام طولانی دارد و در برابر حرارت و سایش مقاوم است.
  • همچنین کابینت های ام دی اف، به راحتی و سهولت تمیز می شود و نیاز نیست برای پاکیزه نگه داشتن آن دست به دامن مواد شوینده خاصی بروید؛ بلکه با یک دستمال نمدار و کمی سرکه یا مایع ظرف شویی می توانید کابینت های ام دی اف خود را به آسانی تمیز کنید.
  • آسیب پذیری ام دی اف را می تواند در ضد آب نبودن آن تعریف کرد. ام دی اف، در برابر نفوذ آب، چندان مقاوم نیست و اگر رطوبت و آب به درون آن نفوذ کند، مانند چوب باد کرده و خراب خواهد شد.
  • کابینت ام دی اف، از نظر رنگ و مدل تنوع بسیار بالایی دارد. انواع رنگ های شاد و پر انرژی، رنگ های تند یا ملایم، رنگ های سرد یا گرم و یا خنثی، در کابینت ام دی اف دیده می شود. علاوه بر تنوع رنگ، کابینت ام دی اف، در دو نوع مات و براق نیز تولید می شود که شما می توانید مطابق سلیقه خود آن را سفارش دهید و از زیبایی آن لذت ببرید.
  • کابینت منحنی و هلال هم از گزینه هایی ست که در کابینت های ام دی اف دیده می شود و باعث جلوگر شدن بیشتر دکوراسیون منزل شما خواهد شد.

کابینت ام دی اف، مزایای بسیار زیاد و معایب نسبتا کمی دارد و روی هم رفته می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ باشد.با ما همراه باشید تا این رنگ بندی کابینت زیبا را برای شما شرح دهیم.

کابینت ام دی اف سفید مشکی بهترین گزینه برای آشپزخانه های لوکس و مدرن:

رنگ سفید و مشکی و تضاد و ترکیب آن در کنار یکدیگر، از گذشته مورد توجه طراحان بوده است، اما در عین حال، ترکیب سفید و مشکی در دکوراسیون داخلی، ترکیبی لوکس و مدرن محسوب می شود. اگر وسایل آشپزخانه شما، به رنگ نقره ای یا سیلور است، به راحتی می توانید آن ها را با کابینت ام دی اف سفید مشکی ، هماهنگ و دیزاین کنید و از وجود یک آشپزخانه ی شیک و امروزی لذت ببرید.

کابینت سفید مشکی بدون دستگیره و مدرنآیا کابینت ام دی اف سفید مشکی برای فضاهای کوچک مناسب است؟

پاسخ به سوال بالا، مثبت است. از آن جا که رنگ سفید باعث بازتر دیده شدن فضا و بزرگ تر شدن آشپزخانه می شود، کابینت ام دی اف سفید مشکی می تواند گزینه ی مناسبی برای آشپزخانه های متوسط و حتی کوچک باشد. اما باید توجه و دقت کافی اعمال کنید و به هر میزانی که فضا و متراژ آشپزخانه شما کوچک است، از رنگ سفید بیشتری استفاده کنید تا فضای شما تنگ و دلگیر به نظر نرسد.

در آشپزخانه های بزرگ، هیچ محدودیتی برای استفاده بیشتر از رنگ سیاه ندارید و شما می توانید مطابق سلیقه خود، از ترکیب سیاه و سفید در کابینت ام دی اف سفید مشکی استفاده کنید.

نور پردازی مناسب را فراموش نکنید:

هر چه از میزان بیشتری رنگ سیاه، در کابینت ام دی اف سفید مشکی استفاده می کنید، باید سیستم نورپردازی قوی تری هم تعبیه کنید. همان طور که می دانید رنگ های تیره و مشکی، بازتاب نور بسیار پایینی دارند و نمی توانند نور را به محیط بازتاب دهند و منعکس سازند.

نور های مخفی سقفی و نورهای مخفی که در زیر کابینت های بالایی تعبیه می شوند، یکی از بهترین گزینه ها برای روشن تر شدن آشپزخانه شماست که باعث می شود کانتر و پیشخوان روشن تری را برای آشپزی تجربه کنید.

اشپزخانه کلاسیک با ترکیب رنگی سفید و مشکیدکوراسیون سیاه و مشکی کمتر باعث دلزدگی و خستگی می شود:

به علت تضاد رنگی بسیار زیادی که در رنگ سفید و مشکی وجود دارد، کابینت ام دی اف سفید مشکی می تواند سال ها در آشپزخانه شما بدرخشد و شما از دیدن آن دلزده و خسته نشوید. این رنگ و سبک دکوراسیون زیبایی خاصی به منزل شما می دهد: سفید مظهر روشنایی و پاکی در کنار سیاه که مظهر شکوه شب است، می تواند الهام بخش یک فضای رمانتیک در دل آشپزخانه مدرن شما باشد.

کابینت ام دی اف سفید مشکی همچنین باعث انتقال حس تمیزی و نظم به مخاطب می شود و به علت تضادی که دارد می تواند سیاهی را در دل سفیدی خنثی سازد و همین ویژگی ست که کابینت ام دی اف سفید مشکی را تا این حد نزد طراحان و خریداران متمایز کرده است.

وجود پس زمینه ای رویایی برای وسایل منزل:

کابینت ها در دل آشپزخانه حکم صفحه ی پس زمینه را دارند. برای اینکه لوازم منزل شما بدرخشند و زیبایی خیره کننده ای داشته باشند نیاز است از پس زمینه ی مناسبی در منزل برخوردار باشید که این مهم با انتخاب کابینت ام دی اف سفید مشکی فراهم آمده است. این ترکیب رنگ به علت اینکه اثر خود را خنثی می سازد، باعث می شود به طور مستقیم در مرکز توجه مخاطب قرار نگیرد و باعث خستگی و حواس پرتی افراد نشود

کابینت mdf  سفید با رنگ مشکی و پیشخوان چوبیجزیزه سفید مشکی با کابینت ام دی اف:

اگر فضای آشپزخانه شما اجازه داشتن جزیره را به شما می دهد، جزیره ی کابینت ام دی اف سفید مشکی گزینه ی مناسبی برای زیباتر شدن فضای آشپزخانه شماست. کابینت های جزیره علاوه بر زیبایی، کارایی بسیار بالایی دارند. اگر فضا به شما اجازه می دهد، وجود جزیره با استفاده از کابینت ام دی اف سفید مشکی را نادیده نگیرید!

اگر تمایل دارید به جای جزیره در آشپزخانه تان، میز ناهار خوری قرار دهید، می توانید میز را به رنگ سفید و صندلی ها را به رنگ مشکی انتخاب کنید و جلوه و شکوه بیشتری به آشپزخانه تان ببخشید.

تجهیزات آشپزخانه و کابینت ام دی اف سفید مشکی :

اگر از رنگ سفید بیشتری در کابینت های ام دی اف سفید مشکی استفاده می کنید، برای برقراری تناسب و زیبایی و ظرافت بیشتر، می توانید تزئینات و تجهیزات آشپزخانه مانند سینک ظرف شویی، لوستر ها، شیر آلات و ابزارات آشپزخانه را به رنگ سیاه انتخاب کنید. خوشبختانه تکنولوژی امروز امکان تولید و ساخت لوازم جانبی آشپزخانه به رنگ مشکی را فراهم می آورد و انتخاب مناسبی برای آشپزخانه هایی با کابینت ام دی اف سفید مشکی می باشد.

سفید مشکی در کنار هم، تقابلی از شر و خوبی ست، یا تاریکی و روشنایی و نمادی ست از زندگی… و به همین دلیل است که این ترکیب رنگ سابقه ای بسیار طولانی در دکوراسیون و طراحی دارد. اگر ام دی اف را به عنوان متریال ساخت کابینت های خود می پسندید، کابینت ام دی اف سفید مشکی یکی از بهترین گزینه ها برای فضای آشپزخانه شما است. ازینکه این محتوا را همراه وب سایت آکس چوب مطالعه کرده اید از شما سپاسگزارم. امیدوارم این مقاله برای انتخاب کابینت های آشپزخانه شما سودمند واقع شده باشد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

Comment (1)

  • طرح کابینت ام دی اف Reply

    […] سفید، قهوه‌ای، کرم، زرد، توسی، لیمویی و … است. کابینت سفیدومشکی، کرم‌قهوه‌ای و سایر ترکیبات رنگی هم طرح‌های ترکیبی […]

    اردیبهشت ۶, ۱۴۰۲ at ۹:۰۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *