کابینت ممبران سفید صدفی ؛ یک مروارید درخشنده در دل آشپزخانه

کابینت ممبران سفید صدفی

کابینت ممبران سفید صدفی ، یکی از جذاب‌ترین رنگ‌هایی است که در این مدل از کابینت آشپزخانه وجود دارد و در سبک خود، رنگ بسیار پر تقاضایی محسوب می‌شود. کابینت ممبران سفید صدفی ، ویژگی‌های کابینت سفید رنگ را دارا می‌باشد و در عین حال، رنگی بسیار مدرن و امروزی به نظر می‌رسد و به راحتی با سبک دکوراسیون و اسباب منزل هماهنگ می‌شود. اگر از آن جمله افرادی هستید که به رنگ‌های روشن و به طور خاص، سفید و شیری علاقمند هستید، پیشنهاد می‌دهیم این مقاله را که درباره‌ی کابینت ممبران سفید صدفی نگاشته شده است، مطالعه کنید. امیدواریم تا انتهای مقاله همراه وب‌سایت آکس چوب باشید:

کابینت ممبران متریالی جدید در صنعت کابینت سازی :

کابینت ممبران را می‌توان سبکی نوین و بسیار جدید در صنعت کابینت سازی معرفی کرد. این صنعت چیزی در حدود دویست سال است که به شکل متداول امروزی به وجود آمده و پله به پله مراحل رشد و ترقی خود را طی می‌نماید و کابینت ممبران از جمله‌ نمونه‌های عالی آن در ساخت کابینت آشپزخانه محسوب می‌شود.

متریال تشکیل دهنده کابینت ممبران که به آن کابینت وکیوم نیز گفته می‌شود، ام‌دی‌اف خام است که توسط روکش  PVC پوشانده می‌شود. امروزه دستگاه‌های بسیار مدرن و پیشرفته‌ای به نام دستگاه CNC وجود دارند که می‌توانند تراشکاری‌های ایجاد شده بر چوب طبیعی را بر روی ام‌دی‌اف خام پیاده نمایند. در حقیقت آنچه که در گذشته به وسیله‌ی هنر دست انسان بر روی چوب طبیعی صورت می‌گرفته، امروزه توسط دستگاه CNC  بر روی ام‌دی‌اف خام صورت می‌گیرد.

MDF خام پس از طراحی توسط دستگاه CNC با چسب بسیار قوی و مقام به صورت یکپارچه وکیوم می‌شود و شکل نهایی کابینت ممبران که در این محتوا منظور ما کابینت ممبران سفید صدفی است، ایجاد می‌شود.

کابینت ممبران سفید صدفی با نورپردازی

ویژگی‌های کابینت ممبران سفید صدفی :            

رنگ سفید یخی و سفید صدفی ، از دیرباز در دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار می‌گرفته و به دلیل خاصیت رنگ سفید، این رنگ‌ها نماد پاکی و تمیزی، روشنی و زیبایی بوده است. وجود کابینت ممبران سفید صدفی، فارغ از زیبایی منحصر بفردی که دارد، می‌تواند روشنی و طراوت را به منزل شما و اهالی خانه هدیه آورد و فضای دلچسبی را ایجاد نماید.

  • ممبران متریالی ضد رطوبت است:

فارغ از رنگ، کابینت ممبران متریالی ضد رطوبت و ضد آب است. لایه‌ی PVC که کابینت ممبران با آن روکش می‌شود، در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم است و چنانچه کابینت به شکل درست و با چسب با کیفیت وکیوم شده باشد، کل کابینت نیز در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود.

  • ظاهری مدرن و امروزی :

همانطور که اشاره شد، کابینت ممبران در زمره کابینت‌های جدید محسوب می‌شود و از هر رنگ و مدل آن که در آشپزخانه استفاده شود، نمای مدرنی را به فضای منزل شما خواهد افزود. خصوصا کابینت ممبران سفید صدفی که به دلیل رنگ روشن و ویژه‌ای که دارد، زیبایی خود را بیشتر در نظر بیننده منعکس خواهد کرد و مانند صدفی در دل مروارید در آشپزخانه شما می‌درخشد.

  • بادوام و مقاوم :

کابینت ممبران مقاومت و دوام قابل قبولی دارد و به دلیل همان پوشش PVC که ضد رطوبت است، می‌تواند سال‌های متمادی، عمر مفیدی در آشپزخانه شما داشته باشد. کابینت ممبران چنانچه روکش وکیوم آن سالم باشد و در اثر ضربه خراب نشود، به راحتی یک کابینت پر کاربرد و مفید برای شما خواهد بود.

  • کابینت ممبران سفید صدفیکلاسیک و مدرن :

کابینت ممبران سفید صدفی را می‌توانید هم در سبک مدرن و هم در سبک کلاسیک استفاده نمایید. ممبران این قابلیت را دارد که در سبک‌های رایج کابینت، از جمله کابینت رومی کاربرد داشته باشد و مورد استفاده قرار گیرد.

  • قیمت مقرون به صرفه:

قابل توجه است، تمام سبک‌ها و انواع مدل‌های کابینت کلاسیک تمام چوب، که با هزینه‌ای بسیار زیاد و گزاف قابل خریداری هستند، را می‌توان با کابینت ممبران و با هزینه‌ی بسیار کمتر سفارش داد. اگر طرفدار سبک کلاسیک کابینت آشپزخانه هستید و به هر دلیلی تمایل ندارید هزینه‌ی بسیار بالای کابینت‌های تمام چوبی و کلاسیک را بپردازید، کابینت ممبران گزینه‌ی بسیار قابل قبولی هست و می‌تواند همان زیبایی را برای آشپزخانه شما به ارمغان آورد.

کابینت ممبران سفید صدفی برای چه آشپزخانه‌هایی مناسب است؟

احتمالا این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد، که کابینت ممبران سفید صدفی، برای چه مدل و مساحت از آشپزخانه مناسب است؟ همانطور که می‌دانید از خصوصیات بارز رنگ‌های روشن و به طور خاص سفید صدفی یا  رنگ شیری، بازتاب و انعکاس بهتر نور است. همین گزینه‌ باعث خواهد شد، فضای آشپزخانه شما بزرگ و دلباز به نظر برسد.

اگر در آشپزخانه فضای محدودی دارید، کابینت ممبران سفید صدفی یا سفید طلایی می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد، زیرا باعث می‌شود فضای عمومی آشپزخانه بزرگ و دلباز به نظر برسد و بیننده از حضور در چنین فضایی احساس تنگی و خفگی نداشته باشد.

در عین حال، کابینت ممبران سفید صدفی می‌تواند یک انتخاب مناسب برای فضا‌های بزرگ نیز باشد، زیرا اساسا آشپزخانه‌هایی که فضای بزرگی را در اختیار دارند، محدودیتی از نظر رنگ نخواهند داشت و می‌توانند هر رنگی را که تمایل دارند انتخاب نمایند.

می‌توان نتیجه گرفت، چه آشپزخانه شما بزرگ و جادار باشد و چه کوچک و نقلی، کابینت ممبران سفید صدفی، می‌تواند یک گزینه‌ی قابل انتخاب و مناسب باشد.

طراحی کابینت رومی با استفاده از کابینت ممبران سفید صدفی :

اگر در محله‌های به اصطلاح نوساز که در آن ساختمان‌سازی به شکل انلوه صورت می‌گیرد، سری زده باشید متوجه خواهید شد ساختمان‌های سبک جدید، معمولا به شکل رومی، نما می‌شوند. ساختمان‌های نما رومی، یکی از جذاب‌ترین مدل‌هایی است که امروزه در ساختمان‌سازی به کار می‌رود و طرفداران بسیاری دارد.  بالطبع، آشپزخانه‌های رومی نیز بسیار متداول هستند و افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده‌اند.

کابینت ممبران سفید صدفی، قابلیت آن را دارد یک آشپزخانه سبک رومی و منطبق بر مد روز را برای شما ایجاد کند تا از آشپزی و کار کردن در فضای آن لذت و بهره‌ی کافی را ببرید.

کابینت ممبران سفید صدفی با جزیرهنیاز به نورپردازی کمتر با کابینت ممبران سفید صدفی:

رنگ‌های روشن، این قابلیت را دارند که نور دریافتی از محیط را، مجددا و به طور کامل، به محیط باز گردانند. چنانچه آشپزخانه شما نورگیر نیست، یا پنجره‌ای ندارد و یا تمایل ندارید نور طبیعی خورشید را دریافت کنید، با استفاده از کابینت ممبران سفید صدفی، نیازی به نورپردازی‌های زیاد و متراکم نخواهید داشت و می‌توانید به وسیله‌ی یک لوستر مناسب، نور کافی برای آشپزخانه‌تان تامین کنید.

کابینت ممبران و سبک کلاسیک کابینت آشپزخانه :

همانطور که اشاره شد کابینت ممبران هم در سبک کلاسیک و هم در سبک مدرن قابل استفاده است. چنانچه سبک کلاسیک و اشرافی کابینت آشپزخانه را می‌پسندید، این رنگ از کابینت، نما و المان‌های سلطنتی و اشرافی موجود در کابینت کلاسیک را بیشتر به رخ بیننده خواهد رساند.

کابینت ممبران سفید صدفی جزیره‌ای :

یک جزیره شکیل در میان آشپزخانه، زیبایی کابینت ممبران سفید صدفی را تکمیل خواهد نمود البته به شرط آن که فضای کافی برای تعبیه جزیره داشته باشید.

جزیره، پیشخوانی کاملا مجزا از سایر قسمت‌های کابینت آشپزخانه است که می‌تواند متناسب با نیاز کاربری شما، محلی برای پخت غذا یا محلی برای شستشوی ظروف و یا حتی یک کانتر ساده باشد و سطح کار شما را افزایش دهد. بدیهی است تمام‌ کاربردهای جزیره که به آن‌ها اشاره شد، نیاز به تعبیه تجهیزات خاصی را از قبل در زیر کابینت دارد.

دستگیره‌های کابینت ممبران سفید صدفی:

دستگیره‌هایی که متناسب با نوع دکوراسیون آشپزخانه شما انتخاب شود، می‌توانند زیبایی کابینت‌ها را دو چندان نمایند. به عنوان مثال اگر سبک کلاسیک کابینت آشپزخانه را می‌پسندید، دستگیره‌های سیاه آویزان بر روی کابینت ممبران سفید صدفی، بسیار شیک و شکیل خواهد بود. پیشنهاد می‌دهیم اگر کابینت ممبران سفید صدفی، انتخاب شماست از دستگیره‌هایی با رنگ متضاد استفاده کنید تا از هارمونی و تعادل را در رنگ‌ آشپزخانه ایجاد کرده باشید.

کابینت ممبران سفید صدفی با منبت طلاییتناسب لوازم و دکوراسیون منزل:

هارمونی و تناسب حرف اول و آخر را در زیبایی منزل و دکوراسیون می‌زند، بنابراین سعی نمایید سایر لوازم و وسایل منزل را در هارمونی رنگی با کابینت ممبران سفید صدفی انتخاب کنید. به عنوان مثال می‌توانید از مبلمان و لوازم چوبی سفید صدفی استفاده کنید تا تمام اجزای منزل شما، اصطلاحا به یکدیگر بیایند.

تمیزکاری کابینت ممبران سفید صدفی :

رنگ سفید صدفی در کنار ویژگی‌های شاخصی که دارد، در برابر لکه و کثیفی، آسیب‌پذیر است. اما به دلیل آنکه کابینت ممبران از متریالی ضد آب تشکیل شده است، کار شما برای تمیزکاری و نظافت کابینت‌ها، چندان دشوار نخواهد بود. با این وجود، این نکته را باید در نظر داشته باشید که همه‌ی کابینت‌ها فارغ از متریال و جنسی که دارند، اگر به رنگ‌‌های روشن و سفید باشد، بیشتر به مراقبت و تمیزکاری نیاز دارند. در غیر این صورت، زیبایی خود را از دست خواهند داد.

سخن پایانی:

کابینت ممبران می‌تواند یک گزینه‌ی مناسب برای آشپزخانه شما باشد خصوصا رنگ سفید آن که از پر طرفدارترین رنگ‌های مورد سفارش این متریال است. با استفاده از کابینت ممبران می‌توانید جلوه و شکوه یک کابینت کلاسیک را به هزینه‌ی بسیار کمتری به آشپزخانه‌تان هدیه آورید و زیبایی را تا همیشه میهمان منزل خود نمایید.

ازین که این محتوا را در وب‌سایت آکس چوب مطالعه کرده‌اید از شما سپاسگزاریم. امیدواریم این مقاله برایتان سودمند و مفید واقع شده باشد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *