کابینت سفید رنگ

کابینت مدرن، سبک خاصی از دکوراسیون آشپزخانه را شامل می شود که طراحان و دکوراسیونر های زیادی بدان علاقمند هستند و سعی می کنند ازین سبک، در طراحی آشپزخانه خود استفاده کنند. کابنیت مدرن به دلیل سادگی و بی آرایش بودن، برای همه نوع فضایی در آشپزخانه مناسب است و به دلیل وجود خطوط هندسی، نظم و تقارن، بسیار چشم نواز و همه پسند است. از بین رنگ های کابینت مدرن، رنگ سفید به دلیل ویژگی های زیبا شناختی و تاریخی، بیشترین طرفدار را دارد. ما در این مقاله سعی داریم در ابتدا از خصوصیات کابینت مدرن برای شما بگوییم و در ادامه، خصوصیات مدل کابینت سفید مدرن را بازگو نماییم. امیدواریم ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید:

تعریف کابینت مدرن:

پیش ازین که به ویژگی های کابینت مدرن سفید رنگ بپدازیم، توضیحاتی در مورد کابینت مدرن ارائه می دهیم: کابینت مدرن در مقابل کابینت آشپزخانه کلاسیک قرار دارد و سبک خاصی از طراحی دکوراسیون آشپزخانه محسوب می شود. در کابینت مدرن، الگو های منظم و متقارن بکار گرفته می شود و در طراحی آن از شلوغ کاری، تزئینات، کنده کاری و المان های سنتی، استفاده نمی شود.

تعریف کابینت مدرن

شاخص ترین ویژگی کابینت مدرن، سادگی آن است و اما این اصلا به این معنی نیست که ما کابینتی زشت و بدون روح در آشپزخانه خواهیم داشت! الگوهای کابینت مدرن در عین سادگی، بسیار زیبا و چشم نواز اند و می توانند نظر هر سلیقه ای را به سمت و سوی خود جذب کنند. کابینت مدرن می تواند بدون دسته و یا با دسته باشد، می تواند یکسره و یا دو تکه باشد و یا می تواند تک رنگ و یا دو رنگ باشد و …. که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.ترکیب رنگ های خنثی در کنار رنگ سفید یکی از اصلی ترین کارهایی است در آشپزخانه مدرن انجام می دهند.

کابینت ام دی اف سفید رنگ:

در سال‌های اخیر، مغز و بدنه‌ی اکثر کابینت‌ها از ام دی اف ساخته می‌شوند. در حقیقت، تفاوت اصلی بین کابینت‌ها در نوع روکش آن‌هاست. طراحان کابینت با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که رنگ سفید به همراه دارد، ام دی اف را با رنگ سفید ترکیب کرده‌اند و کابینت ام دی اف سفید رنگ را به یکی از گزینه‌هایی تبدیل نموده‌اند که هم در کابینت‌های مدرن و هم در کابینت‌های کلاسیک بکار می‌روند. 

کابینت‌های ام دی اف سفید رنگ را می‌توان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب کابینت آشپزخانه در نظر گرفت. کابینت‌های ام دی اف سفید رنگ را می‌توان در سبک‌ها، مدل‌ها و همچنین ترکیب رنگ‌های مختلف بکار برد. به طور کلی، کابینت‌های ام دی اف به دلیل تنوع رنگ، جذابیت و استحکام از جمله محبوب‌ترین گزینه‌ها به شمار می‌روند که ظاهر شیک و منحصر به فردی که فضای آشپزخانه می‌بخشند. 

کابینت‌های ام دی اف سفید رنگ هم به صورت مات و هم به صورت براق بکار می‌روند. با این وجود، کابینت‌های سفید براق بیشتر از نوع مات آن‌ها، نور را انعکاس می‌دهند و باعث بزرگ‌تر و روشن‌تر دیده شدن آشپزخانه می‌شوند. به همین دلیل است که کابینت‌های ام دی اف سفید براق برای آشپزخانه‌های کوچک و کابینت‌های سفید مات برای آشپزخانه‌های بزرگ‌تر پیشنهاد می‌شوند.

ویژگی های کابینت مدرن:

فارغ ازین که کابینت مدرن سفید رنگ باشد یا هر رنگ دیگری، ویژگی های مشترکی بین آن ها وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • در بین قسمت های مختلف کابینت مدرن، معمولا فاصله ایجاد نمی شود.
  • در کابینت مدرن زمانی که درب کابینت بسته می شود، هیچ چیز به جز یک خط که حد فاصل کابینت ها و فقسه هاست، چیزی دیده نمی شود.
  • در کابینت مدرن، معمولا از دسته استفاده نمی شود و به جای آن از دسته های مخفی و یا مگنت استفاده می شود.
  • در کابینت مدرن، معمولا از یک رنگ استفاده می شود.
  • کابینت مدرن می تواند از متریال، چوب، ام دی اف، های گلاس و … ساخته شود.
  • تقارن و سادگی از ویژگی های مهم کابنیت مدرن است.
  • سهولت در نظافت، یکی دیگر از امتیازات کابینت مدرن است.
  • طرح و رنگ شلوغ که باعث جلب توجه بیننده می شود، در کابینت مدرن جایگاهی ندارد.

کابینت سفید تلفیق با رنگ چوب

مزایا و معایب کابینت مدرن سفید رنگ:

کابینت آشپزخانه سفید رنگ یکی از بهترین گزینه‌ها هم برای آشپزخانه‌ای شیک و هم آشپزخانه‌های کوچک به شمار می‌رود. رنگ سفید علاوه بر زیبایی و خاص بودن باعث بزرگ‌تر جلوه کردن آشپزخانه می‌شود. به علاوه، رنگ سفید رنگ خنثی است که امکان تلفیق آن با رنگ‌های دیگر نیز وجود دارد. در واقع، با ترکیب رنگ‌های مختلف با کابینت‌های آشپزخانه سفید رنگ می‌توان به محیط جان بخشید. 

مزایای کابینت‌های سفید رنگ:

از مهم‌ترین مزایای کابینت آشپزخانه سفید رنگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ سفید به دور تجمل و پیچیدگی است. در نتیجه، کابینت‌های سفید رنگ انتخاب اصلی بسیاری از افرادی به شما می‌روند که به دنبال زیبایی در عین سادگی هستند. از سوی دیگر، رنگ سفید، فضا را بزرگ‌تر، روشن تر و بازتر نشان می‌دهد. به همین دلیل است که در اکثر آشپزخانه‌های کوچک برای بزرگ‌تر جلوه کردن فضا از کابینت‌های سفید رنگ استفاده می‌شود.
  • همانطور که گفته شد، رنگ سفید می‌تواند با رنگ‌های دیگر به خوبی ترکیب شود. در نتیجه، هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ باقی المان‌های آشپزخانه وجود ندارد. 
  • با وجود این که کابینت‌های سفید رنگ زودتر کثیف می‌شوند و لک برمی‌دارند اما تمیز کردن آن‌ها نیز آسان‌تر است و در کمترین زمان ممکن می‌توان کثیفی‌ها و لک‌ها را برطرف کرد. 

معایب کابینت‌های سفید رنگ:

با وجود تمامی مزایایی که کابینت‌های سفید رنگ دارند، معایبی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال، استفاده زیاد از رنگ سفید باعث بی‌روح شدن محیط و همچنین احساس خستگی می‌شود. همانطور که گفته شد، لک و کثیفی روی کابینت‌های سفید رنگ بیشتر دیده می‌شود. بنابراین، استفاده از این نوع کابینت‌ها به مراقبت و حساسیت بیشتری نیاز دارد. 

نوع چیدمان و محل قرار گرفتن این کابینت‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. اگر کابینت‌های سفید آشپزخانه دارای چیدمان درستی نباشند، باعث ایجاد سردی و بی حوصلگی در فضا می‌شوند. از دیگر معایب رنگ سفید کابینت‌ها می‌توان به بیشتر دیده شدن خظ و خش روی کابینت‌ها اشاره کرد. در نتیجه، هنگام بیرون آوردن یا گذاشتن وسایل باید بسیار دقت کرد تا رنگ کابینت زخمی نشود. با این وجود، رنگ سفید یک گزینه‌ی شاد و پرانرژی برای کابینت‌های آشپزخانه به شمار می‌رود. 

 

رنگ سفید در کابینت مدرن:

رنگ سفید از دیرباز تا امروز، رنگ مورد علاقه دکوراسیونرهای داخلی آشپزخانه بوده است. این رنگ در همه ی فرهنگ ها و تمدن ها نشان دهنده ی پاکیزگی، روشنایی و درخشندگی بوده است و به همین دلیل رنگ سفید در سبک مدرن و کلاسیک آشپزخانه جایگاه خاصی دارد.

هر نوع کابینتی که در آشپزخانه خود تعبیه کنید و هر نوع چیدمانی که داشته باشید، رنگ سفید می تواند گزینه ی مناسبی برای فضای شما باشد، زیرا این رنگ به راحتی با سایر رنگ ها ترکیب شده و به دلیل سادگی و خلوت بودن، باعث خستگی و دلزدگی نمی شود و می تواند سالهای متمادی، در آشپزخانه شما بدرخشد. کابینت مدرن سلفید رنگ یکی از متداول ترین مدل ها در طراحی آشپزخانه است.

کابینت سفید رنگ:

کابینت مدرن می تواند در هر رنگی طراحی و ساخته شود، اما رنگ سفید یکی از پرکاربرد ترین آن هاست و طرفداران بیشماری دارد. کابینت مدرن سفید رنگ با درخشندگی و بازتاب نور، حس روشنایی و پاکیزگی را به درستی در آشپزخانه شما منعکس می سازد و باعث می شود فضایی دلباز و روشن را تجربه کنید.

شما میتوانید کابینت سفید خود را با هر رنگی از جمله رنگ های خنثی ست کنید . قرار گرفتن کابینت های سفید و روشن در کنار کاشی های خاکستری و وسایل آشپزخانه استیل زیبایی دو چندانی به محیط آشپزخانه و دکوراسوین منزل شما می دهد.

کابینت مدرن سفید رنگ یکپارچه:

کابینت های مدرن به صورت یکپارچه و دو تکه طراحی می شوند و این مساله بستگی به فضای شما و سلیقه شما دارد. کابینت های یکپارچه که از زمین تا سقف آشپزخانه امتداد دارند، باعث می شوند فضای زیادی برای چیدمان وسایل آشپزخانه خود داشته باشید و از فضای آشپزخانه به صورت بهینه تر استفاده نمایید.

کابینت مدرن سفید رنگ یکپارچه با فضای ذخیره سفید

کابینت مدرن سفید مات و براق:

کابینت مدرن سفید رنگ ، می تواند مات یا براق باشد. کابینت های براق معمولا طرفداران خاص خود را دارد و باعث بازتاب نور بیشتر و بزرگتر دیده شدن فضای آشپزخانه می شود. در مقابل، کابینت های مدرن سفید مات، سادگی بیشتری دارند و کمتر جلب توجه می کنند و لکه های دست و یا چربی، کمتر بر روی آن ها دیده می شوند. کابینت مدرن سفید صدفی، سفید مات و سفید براق یا کابینت طوسی روشن، همه در یک تم رنگی قرار دارند و می توانند گزینه ی مناسبی برای آشپزخانه شما باشند.

کابینت  سفید رنگ جزیره:

اگر فضای بزرگ و کافی در آشپزخانه خود دارید، می توانید یک جزیره را در دل آشپزخانه خود تجربه کنید. کابینت های جزیره، طرفداران بیشماری دارند و با کارایی و زیبایی که دارند، سال های سال در طراحی آشپزخانه های ایرانی می درخشند. جزیره آشپزخانه با کاربردهای متنوعی که دارد می تواند زیبایی کابینت مدرن سفید رنگ را دوچندان سازد و مطابق سلیقه شما طراحی و ساخته شود.

جزیره ها می توانند محیطی اضافه برای گذاشتن وسایل برقی، تعبیه سینک و یا محیطی برای آشپزی باشد. با گذاشتن صندلی نیز می توانید از آن به عنوان میز استفاده کنید.

کابینت مدرن سفید با جزیره و پیشخوان چوب

کابینت مدرن سفید رنگ منحنی:

کابینت های مدرن توانسته اند، انقلابی بزرگ در صنعت کابینت سازی دنیا ایجاد کنند. کابینت منحنی به دلیل قابلیت انعطاف پذیری بسیار زیادی که دارند، برای تمام آشپزخانه ها و فضاهای که پرت هستند، مناسب هستند. اگر خطوط منحنی و بدون زاویه را در آشپزخانه می پسندید، حتما از مدل های کابینت مدرن سفید منحنی دیدن کنید و در صورت پسندیدن از مدل های آن برای آشپزخانه خود استفاده کنید.شکسته شدن خطوط تیز و تبدیل آن به خطوط منحنی باعث ایجاد فضای صمیمی تر در محیط شما می شود و همچنین برای بچه ها نیز محیط امن تری فراهم می شود.

کابینت مدرن سفید در آشپزخانه های کوچک:

امروزه در کمتر خانه ای می توان یک فضای بزرگ را برای آشپزخانه متصور بود. بهترین گزینه برای آشپزخانه های کوچک، کابینت مدرن سفید است. کابینت مدرن به دلیل سادگی و بازتاب نور زیاد، در فضاهای کوچک مناسب است و به دلیل اینکه تزئینات در آن وجود ندارد، فضای داخلی آشپزخانه را خلوت نگه  داشته و باعث شلوغ شدن فضا نمی شود.

همچنین رنگ سفید به دلیل، بازتاب نور بسیار زیادی که نسبت به سایر رنگ ها دارد، باعث بزرگتر دیده شدن محیط آشپزخانه خواهد شد. اگر فضای کوچکی برای آشپزخانه دارید، به گزینه ی دیگر ی به جز کابینت مدرن سفید رنگ ، فکر نکنید زیرا علاوه بر این که تمام گوشه ها و پستوهای داخلی آشپزخانه تان را می توانید با این سبک کابینت پر کنید و از فضا های پرت آشپزخانه، استفاده مناسب کنید، باعث خواهید شد که فضای پر نور و روشنی را نیز داشته باشید که کوچک بودن آشپزخانه تان را تحت پوشش قرار دهد.استفاده از کابینت هایگلاس می تواند به بزرگتر شدن فضای آشپزخانه شما کمک شایانی بکند

یکی دیگر از ویژگی هایی که باعث می شود کابینت مدرن برای آشپزخانه های کوچک، گزینه ی مناسبی باشد عمق کابینت هاست. در آشپزخانه های کوچکتر، می توانید کابینت هایی با عمق کمتر سفارش دهید تا فضای آشپزخانه شما بزرگتر دیده شود.

کابینت سفید رنگ مدرن با پیشخوان دو رنگ

دلیل محبوبیت کابینت‌های سفید برای آشپزخانه‌های کوچک:

رنگ سفید از جمله رنگ‌های خنثی به شمار می‌رود که کاربرد بسیار گسترده‌ای دارد. رنگ سفید علاوه بر زیبایی و سادگی هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. به همین دلیل است که کابینت‌های سفید آشپزخانه همیشه از جمله پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کابینت‌ها در نظر گرفته می‌شوند. در صورتی که به دنبال یک انتخاب طولانی مدت می‌گردید، کابینت‌های سفید می‌توانند بهترین گزینه برای شما باشند. 

رنگ سفید برای آشپزخانه‌های کوچک بسیار عالی است چراکه محیط را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد. دلیل بزرگ‌تر جلوه کردن آشپزخانه‌های کوچ با کابینت‌های سفید، انعکاس بالای نور توسط رنگ سفید است؛ به خصوص اگر رنگ سفید براق و روشنی برای کابینت‌ها در نظر گرفته شود. به همین دلیل است که استفاده از رنگ سفید براق برای آشپزخانه‌های کوچک‌تر پیشنهاد می‌شود. 

از سوی دیگر، رنگ‌های روشن از جمله رنگ سفید هیچ‌گاه باعث دلزدگی نمی‌شود. علاوه بر این، رنگ سفید باعث پرنورتر دیده شدن محیط‌های کوچک آشپزخانه می‌شود. به طور کلی، رنگ سفید در ادیان و فرهنگ‌های مختلف، نماید پاکی و آرامش درونی است که باعث انبساط فضا می‌شود. به همین دلیل است که خلوص و وارستگی منحصر به فردی را در دکوراسیون داخلی منزل القا می‌کند. 

کابینت مدرن سفید با جزیره و صندلی

کابینت مدرن سفید مگنت دار:

مدل کابینت سفید برای سادگی بیشتر، معمولا بدون دستگیره ساخته می شود. اما این تنها یک گزینه است و نه اجبار! کابینت های مدرن معمولا یا با دسته مخفی طراحی و ساخته می شوند و یا اصلا دسته ندارند و به وسیله مگنت یا آهن ربا، باز و بسته می شوند. دقت داشته باشید که اصل در کابینت مدرن، سادگی ست و این موضوع در کابینت مدرن سفید رنگ از اهمیت بیشتری برخوردار است.نداشتن دستگیره سبک کلاسیک را از آشپزخانه شما میگیرد و فضای مدرن و شیک را به شما هدیه می دهد.

بسیاری از افراد نگران این هستند که باز و بسته شدن کابینت های مگنتی دشوار باشد، اما به دلیل مگنت قوی که در این کابینت ها تعبیه می شود، بر خلاف تصور رایج، درب کابینت ها با سهولت و با یک فشار ساده باز و بسته می شوند.

در هر صورت وجود مگنت یا دسته مخفی، تنها یک گزینه در کابینت مدرن سفید رنگ است و شما می توانید کابینت هایی با دسته های ساده که جلب توجه کمتری می کنند، برای منزل خود سفارش دهید.

کابینت مدرن سفید رنگ با نمای مرمر

تمیز کاری کابینت مدرن سفید رنگ:

اگر چه رنگ سفید در کابینت، زودتر از سایر رنگ ها، کثیفی و جای لکه را نشان می دهد، اما یکپارچه بودن کابینت مدرن، نحوه تمیز کاری آن را راحت می سازد. کابینت های مدرن معمولا سطح صاف، صیقلی و براقی دارند و به همین دلایل باعث می شود ذرات گرد و خاک و ذرات غذا، به راحتی بر روی آن ها نشیند و از سویی دیگر به خاطر وجود همین سطح صاف، به راحتی تمیز و پاکیزه می شوند و نیاز نیست برای تمیز کردن آن از مواد شوینده قوی استفاده کنید. یک دستمال خیس نمدار، آغشته به کمی سرکه یا جوش شیرین می تواند کابینت های مدرن سفید رنگ شما را مثل روز اول تمیز و براق سازد.

کابینت مدرن سفید با جزیره بزرگ

ترکیب رنگ‌های مختلف کابینت آشپزخانه سفید:

رنگ سفید از جمله رنگ‌های خنثی است که شیک و پرانرژی به نظر می‌رسد. با این وجود، استفاده‌ی بیش از حد از رنگ سفید در فضای آشپزخانه موجب خستگی ذهن و روح می‌شود. در نتیجه، معمولاً کابینت‌های سفید آشپزخانه در ترکیب با رنگ‌های دیگر بکار می‌روند. خوشبختانه، تنوع رنگ‌های مختلف کابینت آشپزخانه سفید رنگ بسیار بالاست. برخی از محبوب‌ترین ترکیب رنگ‌ها عبارتند از:

ترکیب سفید با طلایی:

این ترکیب رنگ نماد تجمل و لوکس بودن است. در نتیجه، بیشتر در کابینت‌های کلاسیک بکار می‌رود، به خصوص کابینت‌های از جنس ممبران. با این وجود، استفاده از ترکیب رنگ سفید طلایی برای کابینت‌های مدرن نیز رواج دارد. در کابینت‌های مدرن معمولاً از رنگ طلایی فقط در حاشیه‌ها وابزارها استفاده می‌شود. 

در استفاده از ترکیب رنگ طلایی با سفید باید دقت بسیار زیادی شود. معمولاً بهترین گزینه برای استفاده در کنار رنگ سفید کابینت‌ها، رنگ طلایی مات است که حس اشرافی‌گرایی خاصی به فضا منتقل می‌کند. کابینت‌های سفید طلایی را می‌توان به صورت مات و براق نیز استفاده کرد و با سایر المان‌های آشپزخانه و حتی خانه هماهنگ نمود. 

ترکیب سفید با طوسی:

در آشپزخانه‌های سبک مدرن معمولاً از رنگ‌های جیغ و زننده استفاده نمی‌شود. گزینه‌ی اصلی برای کابینت‌های مدرن، رنگ‌های خنثی و سرد هستند. در سال‌های اخیر، ترکیب رنگ سفید با طوسی بسیار محبوب شده است چراکه آرامش خاصی به فضا می‌دهد. علاوه بر این، فضای آشپزخانه نیز بزرگ‌تر جلوه می‌کند. استفاده از کابینت‌های سفید طوسی در کنار رنگ نقره‌ای یا سیلور یخچال، لباسشویی و سایر وسایل بسیار زیبا جلوه می‌کند. 

در صورتی که بر روی تمیزی کابینت‌های بسیار حساس هستید، ترکیب رنگ سفید با طوسی برایتان ایده‌آل خواهد بود زیرا رنگ طوسی از جمله رنگ‌های مینیمالیستی است که لک و کثیفی را زیاد نشان نمی‌دهد. 

ترکیب سفید با مشکی:

ترکیب رنگ سفید با مشکی از جمله محبوب‌ترین مدل‌های کابینت‌های آشپزخانه سبک مدرن به شمار می‌روند که هیچ‌گاه هم از مد نمی‌افتد. دلیل انتخاب این ترکیب رنگ، کوچک‌تر شدن فضای آشپزخانه و تغییر سلیقه‌ی افراد است. با این وجود، استفاده‌ی بیش از اندازه از رنگ مشکی در فضای آشپزخانه باعث کوچک‌تر دیده شدن آن می‌شود. در نتیجه، رنگ غالب سفید انتخاب می‌شود و رنگ مشکی فقط در جزئیاتی از قبیل دیوار بین کابینت‌ها، دستگیره‌هاو اکسسوری‌ها بکار می‌رود. 

ترکیب رنگ سفید یا قهوه‌ای

ترکیب رنگ سفید یا قهوه‌ای هم در آشپزخانه‌های کلاسیک و هم در آشپزخانه‌های مدرن کاربرد دارد. رنگ قهوه‌ای با توجه به تداعی کردن حس و حال چوب باعث گرم شدن فضای داخلی آشپزخانه می‌شود. این ترکیب رنگ را می‌توان هم در آشپزخانه‌های کوچک و هم در آشپزخانه‌های بزرگ پیاده کرد. به طور کلی، انتخاب رنگ المان‌های آشپزخانه کاملاً سلیقه‌ای است و باید در هماهنگی با یکدیگر انتخاب شوند. به عنوان مثال، می‌توان کابینت‌ها را رنگ سفید انتخاب کرد و رنگ جزیره را قهوه‌ای یا کرم در نظر گرفت. 

چرا کابینت مدرن سفید رنگ پرفروش هستند؟

یکی از دلایل محبوبیت کابینت مدرن سفید رنگ به دلیل هماهنگی آن‌ها با سایر المان‌های آشپزخانه و در کل، دکوراسیون داخلی خانه است. رنگ سفید با سبک‌های مختلف دکوراسیون تناسب دارد. به عبارت دیگر، می‌توان از رنگ سفید در هر سبک و سلیقه‌ای از جمله سبک‌های مدرن و کلاسیک استفاده کرد. علاوه بر این، کابینت سفید مدرن رنگ دارای ویژگی‌های منحصر به فردی از قبیل درخشندگی و قدرت بالای بازتاب نور هستند.

از جمله پرفروش‌ترین سبک‌های کابینت‌های سفید رنگ می‌توان به دو مورد اشاره کرد:

  • کابینت سفید مدرن
  • کابینت سفید کلاسیک

کابینت مدرن سفید رنگ از تنوع بسیار زیادی برخوردار است و به راحتی می‌توان آن را برای کابینت‌های هایگلاس، پولیشی یا ام دی اف استفاده کرد. در صورتی که به دنبال کابینت‌های ساده، مدرن و شیک می‌گردید، کابینت‌های مدرن سفید رنگ می‌توانند بهترین گزینه برای شما باشند. 

به نظر بسیاری از افراد، کابینت‌های کلاسیک فقط در رنگ‌های قهوه‌ای و کرم وجود دارند. اما این تصور کاملاً اشتباه است. کابینت‌های سفید کلاسیک از جمله پرفروش‌ترین نوع از کابینت‌ها محسوب می‌شوند. یکی از پرطرفدارترین انواع کابینت‌های کلاسیک، کابینت‌های ممبران سفید طلایی و کرم هستند. کابینت‌های سفید کلاسیک در صورتی که به درستی بکار رفته باشند، بسیار شیک و لوکس به نظر می‌رسند و فضای بسیار گرم و شاهانه‌ای را در محیط آشپزخانه به وجود می‌آورند.

سخن پایانی:

کابینت مدرن، با وجود سادگی از زیبایی خاصی برخوردار است و می تواند برای هر نوع آشپزخانه ای مناسب باشد. تیم طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه آکس چوب، مفتخر است در طراحی و ساخت انواع کابینت های کلاسیک و مدرن به شما خدمات ارائه دهد. اگر کابینت مدرن سفید رنگ را برای آشپزخانه خود می پسندید، حتما از مدل ها و طرح های پیشنهادی آکس چوب دیدن نمایید و با ما تماس بگیرید. ازین که این محتوا را مطالعه کرده اید از شما سپاسگزاریم.

 

۵/۵ - (۲ امتیاز)

Comments (8)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *