کابینت های گلاس سفید نسکافه ای

کابینت های گلاس سفید نسکافه ای

کابینت هایگلاس سفید نسکافه‌ای

مدل کابینت هایگلاس سفید نسکافه‌ای

همانطور که اشاره شد، رنگ سفید خصوصیات ویژه‌ی کاببینت هایگلاس را بیشتر نمایان می‌کند. هایگلاس کابینتی بسیار درخشنده و براق است و این خصوصیات در کابینت‌های رنگ روشن، خصوصا رنگ سفید، بیشتر تبلور می‌یابند. بنابراین یکی از بهترین ترکیب‌ رنگ‌های کابینت هایگلاس، رنگ سفید با رنگی دیگر است. از آن جا که رنگ سفید با هر رنگ دیگری ترکیب می‌شود، می‌توان همه‌ی رنگ‌ها را با سفید سفارش داد. اما در این بین رنگ‌هایی از خانواده‌ی قهوه‌ای، مانند نسکافه‌ای یا قهوه‌ای سوخته، هارمونی جذابی را با رنگ سفید ایجاد می‌کنند.

 

کابینت سفید قهوه‌ایکابینت هایگلاس سفید نسکافه‌ای

 

 

 

کابینت هایگلاس

 انتخاب رنگ کابینت هایگلاس

در انتخاب رنگ کابینت هایگلاس باید به چند نکته دقت داشته باشید. قبل از هر چیز، این سلیقه شخصی شماست که معیار انتخاب رنگ و مدل کابینت خواهد بود. کابینت آشپزخانه به راحتی امکان تغییر و بازسازی ندارد و کاری هزینه بر است. بنابراین بهتر است بهترین رنگ دلخواه‌تان را انتخاب کنید تا شما را دلزده نکند.

هایگلاس کابینتی شفاف و براق است و بازتاب نور بالایی دارد. این ویژگی برای آشپزخانه‌های کم نور و کوچک بسیار عالی است. بنابراین اگر فضای آشپزخانه‌تان کوچک و مینیمال است با انتخاب کابینت هایگلاس رنگ روشن، مانند سفید، می‌توانید فضایی روشن و دلبازتر از هر مدل کابینت دیگری فراهم آورید.

رنگ کابینت هایگلاس شما باید با دکوراسیون کلی ساختمان، رنگ دیوارها، سرامیک، کاشی آشپزخانه و سایر المان‌ها خانه هارمونی داشته باشد. کابینت هایگلاس مدرن را می‌توانید به صورت تک‌رنگ یا ترکیبی انتخاب کنید.

در ادامه با برخی از بهترین ترکیب‌های رنگی پر طرفدار برای خرید کابینت هایگلاس آشنا می‌شویم.

کابینت هایگلاس کرم نسکافه‌ای

 

سخن پایانی

اشاره کردیم که تمام ترکیب رنگ‌های کابینت هایگلاس با سفید، جلوه و ویژگی‌های خاصی دارند و از نظر هر بیننده‌ای دلچسب و جذاب خواهند بود. اما در این میان، کابینت هایگلاس سفید نسکافه‌ای جایگاهی ویژه نزد علاقمندان به ترکیب رنگ‌های خاص دارد. خصوصا اگر از رنگ نسکافه‌ای طرح چوب استفاده شود که زیبایی کار را دو چندان افزایش خواهد داد.

در پایان از همراهی شما با این محتوا سپاسگزاریم. امیدواریم مطالب ارائه شده برایتان مفید و سودمند واقع شده باشد. برای مشاهده‌ی مدل‌های به روز کابینت آشپزخانه، از شما دعوت می‌کنیم صفحه‌ی اینستاگرام آکس چوب را دنبال کنید.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *