سنگ کوارتز کابینت چگونه است؟

سنگ کوارتز کابینت چگونه است؟

در ادامه این مقاله می خوانیم که سنگ کوارتز کابینت چگونه سنگی می ‌باشد. همچنین مطالبی را در مورد کاربرد و مزایای این نوع سنگ کابینت ارائه می دهیم. علاوه بر این با قیمت و هزینه سنگ کوارتز و رنگ بندی این سنگ نیز آشنا می شویم. بنابراین با اطلاع از مزایا و هزینه این سنگ به افراد جهت خرید آن کمک بسیاری می کنیم.

سنگ کوارتز کابینتبررسی سنگ کوارتز

سنگ کوارتز کابینت از جمله سنگ هایی است که امروزه طرفداران بسیاری دارد. چرا که از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است. به همین منظور افراد برای صفحه کابینت آشپزخانه خود از آن استفاده می ‌کنند. از طرف دیگر می ‌توان گفت این سنگ با هدف استفاده به عنوان صفحه روی کابینت ‌ها طراحی و تولید شده است. از آنجایی که امروزه ساخت و وجود خانه ‌ها برای افراد ضروری و لازم است، میزان تولیدات افزایش پیدا کرده است. یعنی مصالح پر کاربرد برای ساخت منزل از جمله چوب و سنگ تقاضای بسیاری پیدا کرده اند. لذا تولید کنندگان انواع مختلف سنگ ها را تولید کرده اند. یکی از انواع این سنگ ها سنگ کوارتز است که از مقاومت و کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد.

ویژگی های این سنگ با کیفیت

معمولاً از سنگ کوارتز کابینت برای صفحه کابینت آشپزخانه استفاده می کنند. چرا که این صفحه نیاز به مقاومت و استحکام بسیار بالا دارد. به همین منظور افراد می بایستی بهترین و با کیفیت ترین سنگ را برای این صفحه خریداری کنند. استفاده از این سنگ در صفحه کابینت آشپزخانه به دلیل وجود ماده ای به نام سیلیس در تولید آن می باشد. یعنی می توان گفت سیلیس استحکام و مقاومت این سنگ را افزایش می دهد. به همین منظور است که از آن برای صفحه کابینت آشپزخانه استفاده می کنند. معمولاً قیمت و هزینه سنگ کوارتز به دلیل اینکه در مکان خاص و در صفحه کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد، گران است. اما می ‌توان گفت این قیمت گران ارزش بسیار بالایی دارد. چرا که افراد می‌ توانند بر اساس سلیقه خود این محصولات را با بهترین کیفیت خریداری کنند. همچنین آن ها می ‌توانند بدون در نظر گرفتن قیمت این محصولات، رنگ بندی متفاوت آن را انتخاب کنند.

سنگ کوارتز کابینت دارای انواع مختلفی است که در ادامه با مزایای آن بیشتر آشنا می شویم.

مزایای سنگ کوارتز کابینت:

همان طور که در بالا اشاره کردیم، از سنگ کوارتز کابینت، برای صفحه کابینت آشپزخانه استفاده می کنند.  پس می توان گفت یکی از مزایای بسیار مهم آن استفاده از آن برای کابینت های حساس می باشد. یعنی افراد می‌ توانند برای صفحه کابینت های خود از این سنگ مقاوم استفاده کنند.

علاوه بر این، از دیگر ویژگی ها و مزایای سنگ کوارتز کابینت می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. سنگ کوارتز کابینت در برابر خط و خش از استحکام بسیاری برخوردار است.
  2. یکی از اصلی ترین مزایای این سنگ تحمل درجه حرارت ۱۵۰ سانتی گراد می باشد.
  3. این نوع سنگ در مقایسه با دیگر سنگ ها دارای انعطاف پذیری بسیار بالا می باشد.
  4. تنوع تولید این محصول و رنگ بندی آن بسیار گسترده است.
  5. از سنگ کوارتز به دلیل تحمل وزن بالا، در صفحه کابینت آشپزخانه استفاده می کنند.
  6. سنگ کوارتز کابینت به عنوان سخت‌ ترین سنگ ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد. به عبارت دیگر این سنگ در برابر هرگونه ضربه و آسیب مقاوم می باشد.
  7. این نوع سنگ از نظر بهداشتی نیز دارای برترین کیفیت و ویژگی ها می باشد.
  8. تولید کنندگان سنگ کوارتز کابینت را به صورت صفحه کابینت ضد آب تولید کرده اند.

با توجه مواردی که بیان کردیم، می‌ دانیم که سنگ کوارتز کابینت مزایا و ویژگی ‌های بسیاری دارد. لذا افراد می بایستی قبل از خرید، این ویژگی ‌ها را در نظر بگیرند. چرا که می توانند با آگاهی از این مزایا و کاربرد ها، بهترین نوع سنگ را خریداری کنند. همچنین آن ها می توانند با توجه به این مزایا در خرید سنگ کوارتز، بهترین گزینه را انتخاب کنند. در ادامه با قیمت و هزینه سنگ کوارتز بیشتر آشنا می شویم و رنگ بندی مختلف آن را بیان می کنیم.

سنگ کوارتز کابینت سفید

قیمت و خرید سنگ کوارتز:

می دانیم که عوامل مختلفی در قیمت و هزینه نهایی سنگ کوارتز کابینت تاثیر می گذارند. یکی از مهم ترین و اصلی ترین عوامل، اندازه و ابعاد این سنگ می باشد. یعنی هرچه ابعاد آن بزرگ تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود و بالعکس. اما  در هر صورت می ‌دانیم که قیمت این سنگ به دلیل تنوع و رنگ بندی گسترده ‌ای که دارد، گران است. همچنین مقاومت و استحکام بسیار بالای آن نیز در افزایش قیمت ها موثر است. از طرف دیگر، هر چه مقدار حجم و ضخامت این سنگ بیشتر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود. یعنی میزان ضخامت سنگ کوارتز در افزایش یا کاهش قیمت آن تاثیر گسترده ای دارد. همچنین طراحی سنگ هم سبب بالا و پایین رفتن هزینه خرید آن می شود.

علاوه بر موارد و مطالبی که بیان کردیم، عوامل دیگری هم در افزایش یا کاهش قیمت ها موثر هستند. لذا از مهم ترین عوامل می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. مزایای سنگ کوارتز کابینت
  2. طراحی و رنگ بندی صفحه کوارتز
  3. اندازه، ابعاد و ضخامت ورق های سنگ کوارتز
  4. برند و کیفیت اصلی سنگ ها
  5. کارخانه تولید کننده این محصول

همان طور که بیان کردیم از نام این سنگ پیدا است که نوعی سنگ سخت و مقاوم است. به دلیل مقاومت و کیفیت بسیار بالایی که دارد، کاربرد های متنوعی پیدا کرده است. همچنین این سنگ نیاز افراد را برای خرید سنگ صفحه کابینت آشپزخانه بر طرف کرده است. افراد برای اطلاع از قیمت و هزینه سنگ کوارتز می توانند با نمایندگان، کارشناسان یا تولید کننده گان آن ها تماس بگیرند. سپس از قیمت نهایی این محصولات استعلام بگیرند و مطلع شوند. کارشناسان شرکت های فروش نیز خدمات بسیاری را در این زمینه به آن ها ارائه می دهند. پس هیچ گونه مشکل و نگرانی ندارند.

سنگ کوارتز کابینت جدید

رنگ بندی سنگ کوارتز

همان طور که اشاره کردیم، این سنگ در انواع و طرح های مختلفی تولید شده است. به همین منظور افراد می توانند بر اساس مدل کابینت های خود طرح آن را انتخاب کنند. چرا که به راحتی با فضای آشپزخانه هماهنگ می شود و جذابیت بسیاری ایجاد می کند.

رنگ بندی سنگ کوارتز متنوع   متفاوت می باشد. به همین منظور افراد می توانند بر اساس طرح کابینت و سلیقه خود آن ها را انتخاب کنند. از طرف دیگر می توان گفت، سنگ کابینت به عنوان جزء مهمی به شمار می رود. لذا افراد می بایستی در انتخاب این مدل سنگ، به طرح و رنگ بندی آن توجه بسیاری داشته باشند. با توجه به نظر مشتریان و در اصل تولید کننده گان این سنگ، در تولید آن از رنگ دانه استفاده می کنند. یعنی می توان گفت ساختار سنگ کوارتز رنگ دانه می باشد. همچنین رنگ بندی این سنگ به گونه ای است که افراد در انتخاب طرح آن متناسب با فضای منزل از جمله آشپزخانه مشکلی ندارند.  یعنی تنوع رنگ و طرح میزان تقاضای این سنگ را افزایش داده است. به همین منظور مشتریان می توانند هماهنگ با فضای منزل آن را انتخاب کنند.

معمولا پر طرفدار ترین رنگ های سنگ کوارتز کابینت سفید یا کرمی می باشد. به همین منظور افراد برای جذابیت بیشتر می توانند این رنگ ها و یا رنگ های شبیه به آن را انتخاب کنند. لذا آن ها می توانند با دریافت کاتالوگ، رنگ بندی محصولات را مشاهده کنند. همچنین از کارشناسان در مورد رنگ این محصول و کیفیت آن راهنمایی دریافت کنند. یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب سنگ کوارتز توجه به ساختار و رنگ دانه های آن می باشد. یعنی افراد می بایستی علاوه بر طرح مد نظر خود از مناسب بودن ساختار این سنگ مطمئن شوند.

درباره سنگ کابینت آشپزخانه در انواع مختلف بخوانید.

سنگ کوارتز کابینت

امروزه روش های مختلفی برای انتخاب و خرید سنگ کوارتز به وجود آمده است. زیرا افراد می توانند حتی به صورت غیر حضوری نیز سنگ های مد نظر خود را خریداری کنند.

یکی از آسان ترین راه های انتخاب سنگ کوارتز، خرید اینترنتی آن می باشد. یعنی افراد می توانند به سایت مراکز و شرکت های تولید کننده این سنگ مراجعه کنند. سپس محصولات مد نظر خود را مشاهده و انتخاب کنند. این روش مزایای گسترده ‌ای دارد. چرا که در وقت افراد صرفه جویی می کند. همچنین آن ها می توانند پس از استعلام از قیمت سنگ کوارتز کابینت آن ها را انتخاب کنند. همچنین آن ها می توانند از کارشناسان راهنمایی های لازم را جهت کیفیت و ترکیبات این سنگ بپرسند. چرا که آن ها با آگاهی از این محصول، آن را با اطمینان کامل خریداری می کنند.  علاوه بر خرید اینترنتی، بسیاری از افراد این سنگ ها را به صورت حضوری خریداری می کنند. چرا که آن ها می خواهند از جنس و کیفیت آن ها مطمئن شوند. سپس سنگ های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

اما اکثر افراد امروزه از روش اینترنتی خرید این محصولات بهره مند می شوند. زیرا وقت حضور در شرکت ها را ندارند و این روش در وقت ان ها صرفه جویی می کند.  خلاصه اینکه در مقاله به بیان مطالبی در مورد سنگ صفحه کابینت پرداختیم. چرا که امروزه افراد بسیاری به دنبال خرید این محصول هستند. به همین منظور آن ها می توانند به صورت آنلاین و یا حضوری سنگ های مدنظر خود را خریداری کنند. پس امروزه مشتریان هیچ گونه مشکل و نگرانی در خرید سنگ کوارتز و اطمینان از کیفیت آن ندارند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

Comment (1)

  • سنگ کابینت آشپزخانه در انواع مختلف - انواع سنگ طبیعی روی کابینت | آکس چوب Reply

    […] سنگ کابینت کوارتز حاوی ذرات کوارتز و سایر مواد معدنی است. این سنگ مصنوعی دارای متریالی سازگاتر از سنگ‌های طبیعی است. تنوع طرح و طیف رنگی سنگ کوارتز خیلی بیشتر از سنگ گرانیت است. نصب DIY در این نوع سنگ امکان‌پذیر است. کوارتز مقاومت بسیار بالایی در برابر دما و همچنین اسید، لکه‌ها و خط و خش دارد. نگهداری از آن راحت است. سطح صاف و صیقلی آن به راحتی با کابینت هماهنگ می‌شود. وزن و قیمت این سنگ نسبتا بالاست. […]

    خرداد ۸, ۱۴۰۲ at ۱۲:۳۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *