دستگیره کابینت ممبران

دستگیره کابینت یکی از تجهیزاتی است که به شکل فزاینده‌ای بر نمای کابینت‌ها و آشپزخانه تاثیر می‌گذارد. خصوصا در مورد کابینت ممبران که غالبا در سبک کلاسیک و نئوکلاسیک ساخته می‌شود و به همین دلیل، ظاهر کابینت‌ها و دستگیره‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شوند.

دستگیره کابینت ممبران با توجه به سبک کابینت، می‌تواند از گزینه‌های مختلفی انتخاب شود. دستگیره‌های چوبی، فلزی به رنگ‌های مشکی، طلایی، مسی و استیل، دستگیره‌های شیشه‌ای و دستگیره‌های سرامیکی، همگی از بهترین مدل‌های دستگیره برای این کابینت هستند. علاوه بر جنس دستگیره، مدل دستگیره می‌تواند خطی یا دکمه‌ای یا ترکیبی از هر دو باشد.

دستگیره کابینت ممبران سفید

خوشبختانه کابینت سفید رنگ به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید از بیشتر طرح‌ها و مدل‌های دستگیره استفاده کنید. به همین دلیل انتخاب‌های بی‌شماری پیش شما خواهد بود. با توجه به رنگ شیرآلات، جنس کانتر و صفحه کابینت و همین طور سایر تجهیزات آشپزخانه، می‌توانید رنگ و جنس دستگیره مناسب را انتخاب کنید.

یکی از بیشترین رنگ‌ها و مدل‌هایی که برای کابینت ممبران سفید رنگ انتخاب می‌شود، دستگیره فلزی مشکی یا طلایی است. اگر از کانتر چوبی برای آشپزخانه استفاده کرده‌اید، دستگیره‌های چوبی نیز گزینه‌ی جذابی برای آشپزخانه‌تان خواهد بود.

دستگیره کابینت ممبران صدفی

در مورد کابینت‌های صدفی، دستگیره‌های سرامیکی که به رنگ صدفی ساده هستند یا دستگیره‌های سرامیکی با طرح‌‌های کلاسیک و گلدار گزینه‌های جذابی خواهند بود. دستگیره‌های که از ترکیب فلز و سرامیک ساخته شده‌اند ظاهر لوکس و سلطنتی بیشتری به آشپزخانه می‌دهند و برای کابینت‌های صدفی رنگ، بهترین گزینه هستند؛ خصوصا اگر مدل کابینت کلاسیک و دارای چوب‌بری‌های منحنی شکل باشد.

اگر ترجیح می‌دهید آشپزخانه‌تان کنتراست رنگی بیشتری داشته باشد و در عین حال ساده‌تر باشد، می‌توانید از دستگیره‌های فلزی ساده به رنگ مشکی، برنجی یا مسی نیز استفاده کنید. این مدل دستگیره نیز دارای طرح‌های مختلفی است که به دلیل خنثی بودن رنگ صدفی به راحتی با آشپزخانه شما جور در می‌آید.

دستگیره کابینت ممبران جدید

این روزها مدل دستگیره مخفی و توکار بسیار ترند شده است؛ البته که استفاده از آن کاملا سلیقه‌ای است؛ هنوز هم بسیاری افراد ترجیح می‌دهند دستگیره‌های روکار داشته باشند. با این وجود دستگیره‌های توکار گزینه‌ی جدیدتری است. خصوصا اگر فضای آشپزخانه‌تان کوچک است، دستگیره‌های توکار کمک می‌کنند که فضای آشپزخانه بزرگتر دیده شود.

برای نصب این دستگیره‌ها مقداری از بدنه‌ی کابینت و قسمتی که قرار است دستگیره نصب شود، تراش می‌خورد و دستگیره درون بدنه‌ی کابینت قرار می‌گیرد. این مدل دستگیره طرح‌ها و مدل‌های مختلفی را شامل می‌شود و تنوع نسبتا زیادی دارند. در مورد دستگیره‌های روکار نیز تنوع رنگ و مدل بسیار زیاد است و تنها کافی است سری به دنیای نت بزنید تا با انواع مختلف دستگیره ممبران جدید مواجه شوید!

دستگیره کابینت ممبران سرامیکی

دستگیره‌های سرامیکی از دو بخش سرامیکی و فلز ساخته شده‌اند؛ بخشی که به کابینت متصل می‌شود فلزی است تا اتصال قوی‌تر و مسحکم‌تر باشد. دستگیره‌های سرامیکی ظاهر کلاسیک و سلطنتی کابینت‌ها را افزایش می‌دهند و باعث می‌شوند فضای آشپزخانه محیط گرم‌تری داشته باشد.

برای زیبایی بیشتر دستگیره‌های سرامیکی، در قسمت سرامیکی و سفید رنگ، گل‌ها و طرح‌های مختلفی نقاشی شده است که بر زیبایی کار می‌افزاید. البته شما می‌توانید از مدل‌های ساده و اسپرت‌تر نیز استفاده کنید. دستگیره‌های سرامیکی از بهترین کاندیدها برای آشپزخانه‌های سبک کلاسیک هستند که واقعا هم بر زیبایی و شکوه آشپزخانه می‌افزایند.

امتیاز بدید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *