بهترین ترکیب رنگ با کابینت سفید

رنگ سفید از دیرباز نماد روشنی، صداقت و پاکی بوده است و نزد نیاکان ما، جایگاه خاصی داشته است. این رنگ به دلیل ویژگی های خاصی که دارد باعث شده است سلایق مختلف از آن در ترکیبات دکوراسیون آشپزخانه و منزل خود استفاده نمایند. رنگ سفید به راحتی با همه ی رنگ ها ترکیب می شود و می تواند در هر دکوراسیون و چیدمانی ایجاد تناسب نماید. اگر شما هم می خواهید با بازی رنگ ها با رنگ سفید، دکوراسیون آشپزخانه خود را رنگین کنید، این محتوا را بخوانید. ما در این محتوا قصد داریم راجع به کابینت های آشپزخانه سفید و ترکیب آن با سایر رنگ ها، به شما اطلاعاتی ارائه دهیم، لطفا ما را همراهی کنید.

کابینت های آشپزخانه یک دست سفید:

کابینت های یک دست سفید، از قدیم الایام مورد توجه دکوراتیو ها و سلیقه ی عمومی مردم بوده اند. کابینت های آشپزخانه سفید رنگ، حس تمیزی و پاکی را به بیننده القا می کنند و یک فضای ساده و رویایی را برای آشپزخانه شما فراهم می آورند.

رنگ سفید چه در سبک مدرن کابینت آشپزخانه و چه در سبک کلاسیک، یکی از بهترین رنگ ها محسوب می شود و باعث می شود فضای آشپزخانه شما دلباز تر و بزرگتر از آن چه که هست، به نظر برسد. کابینت سفید بهترین گزینه، برای آشپزخانه های کوچک و کم نور محسوب می شود  و می تواند به وسعت فضا و دلبازی آشپزخانه بیفزاید.

برای جلوگیری از یکنواختی فضای آشپزخانه، می توانید دسته های کابینت یا لوستر آشپزخانه را به رنگ های طلایی یا مشکی انتخاب کنید تا بر زیبایی دکوراسیون شما بیفزاید.

ترکیب رنگی سفید کامل

کابینت آشپزخانه سفید و سبز:

اگر به دنبال ترکیب رنگی روشن و در عین حال الهام گرفته از طبیعت می گردید، کابینت های آشپزخانه خود را از رنگ های سفید و سبز انتخاب کنید. این ترکیب رنگ، یکی از بهترین ترکیب های رنگی ست که سلامتی و زندگی را همراه با پاکی و روشنی در آشپزخانه شما تداعی می کند و باعث می شود فضای دلنواز و روح بخشی را درون آشپزخانه تان احساس کنید.

با ترکیب رنگ سبز و سفید در دکوراسیون آشپزخانه، می توانید از ویژگی های رنگی هر دو رنگ بهره بگیرید و فضایی گرم و زنده ای را برای خود پدیدار آورید. اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است و خواهان گرمی و آرامش در آشپزخانه خود هستید، از سبز روشن مانند سبز پسته ای استفاده کنید و اگر فضای بزرگ و پر نوری در آشپزخانه دارید، می توانید از رنگ سبز تیره مانند سبز یشمی و سبز سدری استفاده کنید.

بهتر است کابینت های بالایی آشپزخانه را سفید و قسمت جزیره یا کابینت های پایینی را از رنگ سبز تیره انتخاب نمایید. رنگ مشکی به عنوان رنگ سوم می تواند، بازی رنگ های شما را تکمیل کند. در صورتی که تمایل دارید، از رنگ سیاه به عنوان دستگیره ها و رویه و کانتر آشپزخانه استفاده کنید.

کابینت سفید و سبز

کابینت آشپزخانه سفید و قهوه ای:

ترکیب رنگی سفید و قهوه ای روشن در کابینت آشپزخانه، باعث خواهد شد فضایی روشن و جذاب پدید آورید. از آن جا که رنگ قهوه ای، تداعی کننده رنگ چوب است می تواند حسی رویایی را با رنگ های طبیعی در آشپزخانه شما به وجود آورد که به سهولت با دکوراسیون چوبی و کلاسیک منزل، هارمونی و هماهنگی ایجاد می کند.

همچنین قهوه ای رنگ گرمی محسوب می شود و می تواند به فضای آشپزخانه شما گرما و صمیمیت را القا کند. وجود رنگ قهوه ای در کنار رنگ سفید، باعث شیک تر شدن طراحی و  خاص تر شدن فضای آشپزخانه شما خواهد شد که سال های سال از دیدن آن خسته نخواهید شد.

کابینت سفید و قهوه ای

کابینت آشپزخانه سفید و آبی و طلایی:

این ترکیب رنگ در عین حال که جذابیت و زیبایی بسیاری دارد، کاملا جلب توجه می نماید و در عین حالی که بسیار جالب و خاص است، حس فرهنگ و تمدن را در ذهن ایجاد می کند. از ترکیب رنگ سفید و آبی، در معماری کهن ایرانی بسیار استفاده شده و ترکیبی بسیار آشنا برای ایرانیان محسوب می شود. برای گرما بخشیدن و جذاب تر شدن کابینت های سفید و آبی، از رنگ طلایی نیز در کنار آن استفاده می شود تا علاوه بر اینکه به شما احساس سبک بالی و معنویت را القا کند، شما را به یاد کاشی کاری های زیبای قدیمی نیز بیندازد.

بهتر است در این ترکیب رنگ، کابینت های پایینی یا جزیره آبی رنگ باشد. رنگ های آبی نفتی، سورمه ای و آبی فیروزه گزینه های مناسبی برای کابینت های پایینی یا جزیره محسوب می شوند. کابینت های بالایی را از رنگ سفید انتخاب کنید و زیور آلات و دستگیره های کابینت و لوستر ها را از رنگ طلایی انتخاب نمایید.

کابینت  آشپزخانه سفید آبی طلایی

کابینت آشپزخانه سفید و صورتی:

رنگ صورتی، تداعی کننده احساس، شور و عشق است و ترکیب آن با رنگ سفید، فضایی روشن و جذاب را در آشپزخانه شما پدید می آورد. کابینت هایی با ترکیب رنگ سفید و صورتی، شادی بخش و نشاط آور هستند و فضایی جوان پسند و مملو از مهربانی را به آشپزخانه شما هدیه می دهند.

می توانید کابینت های بالایی را سفید و کابینت های پایینی را از رنگ صورتی انتخاب کنید.  اگر رنگ صورتی را می پسندید اما ترجیح می دهید زیاد از آن استفاده نکنید، می توانید کابینت های آشپزخانه را از رنگ سفید انتخاب کرده و سایر تزئینات و لوازم آشپزخانه را صورتی انتخاب کنید. دسته های کابینت، بشقاب ها و ظروف، نور پردازی سقف و رنگ لوستر و یا سایر ملزوماتی که می توان آن ها را از رنگ صورتی انتخاب کرد، گزینه های مناسبی برای ترکیب رنگ کابینت های سفید شما خواهند بود. همچنین می توانید از رنگ طوسی به عنوان رنگ سوم، در رویه کابینت و کانتر استفاده کنید.

کابینت آشپزخانه سفید و صورتی

کابینت آشپزخانه سفید و خاکستری:

اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است و ترجیح می دهید از رنگ سفید خالص و یک دست در کابینت های آشپزخانه استفاده نکنید، می توانید از کابینت های ترکیبی سفید و خاکستری استفاده نمایید. ترکیب رنگ سفید و خاکستری در دکوراسیون آشپزخانه های کوچک، باعث عمق بخشیدن به کابینت ها و آشپزخانه شما می شود و فضای شما را بزرگتر و عمیق تر نشان خواهد داد.

خاکستری تیره و روشن و ترکیب آن با رنگ سفید می تواند، جلوه ی خاصی به فضای آشپزخانه شما ببخشد که به راحتی با سایر رنگ های دکوراسیون منزل شما نیز ایجاد تناسب نماید. از رنگ سیاه یا خاکستری تیره می توانید به عنوان رنگ سوم در این ترکیب رنگ برای رویه کابینت ها، استفاده نمایید.

کابینت آشپزخانه سفید و آبی

کابینت آشپزخانه سفید و بنفش:

بنفش رنگ خاصی است که شاید نتوان به راحتی آن را با سایر رنگ ها ترکیب کرد اما ترکیب آن با سفید، فوق العاده خواهد بود. اگر به رنگ های خاص و دکوراسیون های شاد علاقمند هستید، کابینت هایی سفید و بنفش گزینه ی خوبی برای آشپزخانه شما محسوب می شود. می توانید پرده های آشپزخانه خود را هم از همین ترکیب رنگ انتخاب کنید و هارمونی بیشتری در آشپزخانه خود ایجاد کنید.

کابینت های آشپزخانه سفید و بنفش

کابینت آشپزخانه سفید و مشکی:

سفید و سیاه از قدیم مکمل هم بوده اند. اگر خواهان جذابیت و مدرن بودن در آشپزخانه خود هستید از ترکیب رنگی سفید و سیاه در کابینت های آشپزخانه خود بهره بگیرید. اینکه چه مقدار از رنگ سیاه در کابینت های خود استفاده کنید کاملا بستگی به سلیقه شما دارد و بسته به فضای آشپزخانه و سلیقه شما می تواند متفاوت باشد. بهتر است قسمت بالایی کابینت ها را سفید و قسمت پایینی را از کابینت های سیاه رنگ انتخاب کنید. یا در ترکیبی دیگر، کل کابینت ها را سفید و قسمت کانتر و پیشخوان یا جزیره را از رنگ سیاه استفاده کنید و همزمان دسته ها و شیر آلات آشپزخانه را نیز از رنگ مشکی انتخاب کنید.

اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است، می توانید از رنگ سیاه بیشتری استفاده کنید و اگر فضای محدودی دارید بهتر است در استفاده از رنگ سیاه، کمی دست به عصاتر گام بردارید.ولی در کل ترکیب رنگ کابینت سفید با مشکی بسیار چشم گیر و جذاب است.

کابینت های آشپزخانه سفید و مشکی

کابینت آشپزخانه سفید و طلایی:

ترکیب رنگی سفید و طلایی در دکوراسیون منزل و آشپزخانه، از دیرباز نماد اشرافیت و تجمل بوده  است. هر چه رنگ طلایی بیشتری در کابینت های آشپزخانه به کار بگیرید، این وجه و نماد را پررنگ تر خواهید کرد اما پیشنهاد ما به شما این است که در استفاده از رنگ طلایی افراط نکنید.

از آن جا که رنگ طلایی در بدنه و اسکت کابینت، زیاد رایج نیست، بهتر است اسکلت و بدنه ی کابینت های خود را از رنگ سفید انتخاب کنید و در بدنه ی آن، تزئینات و ابزار آلات طلایی رنگ بکار برید. شیر آلات، دستگیره کابینت ها، لوستر و لوازم جانبی مانند سرویس قاشق چنگال و ظروف آشپزخانه، همگی می توانند به رنگ طلایی باشند و یا ترکیبی از رنگ طلایی، در آن ها به کار رفته باشد.

کابینت ممبران یکی از انواع کابینت های کلاسیک است که ترکیب رنگی سفید و طلایی، در آن بسیار رواج دارد و طرفداران بسیار زیادی دارد.

کابینت آشپزخانه سفید و قرمز:

کسانی که فضایی شاد و پر انرژی را در دکوراسیون آشپزخانه ترجیح می دهند، از ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه سفید با قرمز، بسیار استفاده می کنند. استفاده از هر یک از رنگ های طیف رنگی قرمز، مانند قرمز روشن، قرمز جگری یا دانه اناری، می تواند فضای شادی و شادابی را برای آشپزخانه شما فراهم آورد. رنگ طوسی به عنوان رنگ سوم، یکی از بهترین ترکیب رنگ ها را برای آشپزخانه شما فراهم می آورد و از جلوه گری بیش از اندازه رنگ قرمز می کاهد.

کابینت های آشپزخانه سفید و قرمز

کابینت آشپزخانه سفید و نارنجی:

رنگ نارنجی، محرک اشتها ست و اگر از ترکیبات رنگی نارنجی در دکوراسیون آشپزخانه خود و یا رنگ کابینت ها استفاده کنید، اشتها و تمایل شما به غذا خوردن افزایش خواهد یافت. کابینت های سفید و نارنجی، از جمله ترکیب رنگ های شاد و پر انرژی و جوان پسند محسوب می شود که با بکار گیری آن در دکوراسیون و کابینت های آشپزخانه، می توانید فضای شادی را در منزل تجربه نمایید.

کابینت های آشپزخانه سفید و نارنجی

کابینت آشپزخانه سفید و زرد:

طیفی رنگی زرد، بسیار پر انرژی و شاداب هستند که جلوه گری رنگ قرمز و نارنجی را نیز ندارند. بنابراین اگر دوست دارید آشپزخانه ای جذاب و شاداب داشته باشید و در عین حال، خیلی هم جلب توجه نکند، می توانید از ترکیب رنگ سفید و زرد در کابینت های آشپزخانه خود استفاده کنید و فضایی اسپرت و بانشاط را برای خود و عزیزانتان فراهم آورید.

سخن آخر:

هیچ رنگی مانند کابینت های آشپزخانه سفید رنگ، این قابلیت را ندارد که با سایر رنگ ها ترکیب شده و فضای زیبایی را پدید آورد. رنگ سفید به دلیل خنثی بودن و تبلور پاکی و معصومیت، باعث می شود فضای آشپزخانه یا دکوراسیون منزل شما جلوه و روشنی خاصی پیدا کند و علاوه بر آن اطمنیان داشته باشید که سالیان متوالی از دیدن آن در دکوراسیون منزل تان، خسته و دلزده نخواهید شد.

اگر به رنگ سفید علاقمند هستید، می توانید متناسب با سلیقه و ترکیب دکوراسیون منزل و با توجه به شرایط نور و مساحت آشپزخانه تان، از این رنگ و ترکیبات چشم نواز آن با سایر رنگ ها و در کابینت های آشپزخانه استفاده کنید و فضایی مطابق میل و خواست خود را فراهم آورید.

ازین که این محتوا را در وبسایت آکس چوب مطالعه کردید از شما سپاسگزاریم و امیدواریم این محتوا برای شما سودمند واقع شده باشد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

Comments (3)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *